TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elkészült a nagysikerű Nike reklámsorozat harmadik része, a brazíliai focitornára készült trilógia utolsó, The Last Game című filmje.

Az ötperces animációs filmben a világ legjobb játékosai (köztük Cristiano Ronaldo, Neymar Jr., Zlatan Ibrahimovic és Wayne Rooney) állnak össze, hogy megmentsék a focit az elgépiesedett klónjátékosoktól. „Az ötlet a The Last Game mögött nem más, mint hogy a megmutassuk a világ, a Nike – ahogy minden futballszerető – hisz a játék tisztaságában, eredetiségében és ösztönösségében. A magabiztos kockázatvállalás a foci elválaszthatatlan része. Nehéz elképzelni, mivé lenne ez a sport Cristiano Ronaldo improvizációi, Neymar Jr. varázslatai, vagy Zlatan akrobatikus bevállalásai nélkül” – mondta a Nike marketingvezetője, Davide Grasso.

A reklámfilmet a Nike ötlete nyomán a Wieden + Kennedy és a Passion készítette

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése