TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fröccsözni készül a szakma

7159
MarketingFröccsre invitálják a marketing szakma képviselőit. A hiánypótló konferencia szakít a hagyományokkal.

Marketingszakemberek számára indul hiánypótló rendezvénysorozat szeptemberben MarketingFröccs néven, amely szakítva a hasonló események hagyományaival, szintetizálja a konferenciák, workshopok és csapatépítők előnyeit. A rendezvényt szervező hat fiatal az üzleti élet legkülönfélébb területeiről érkezett, háttértudásukat egyesítve hívták életre a konferenciát, ahol a résztvevők nemcsak felszínes áttekintést kapnak a szakma aktuális trendjeiről, hanem mélyebb, megoldás orientált, a gyakorlatban hasznosítható tudást szerezhetnek, amit azonnal, helyben próbára is tehetnek egy játékos kalandtúra keretében.


Az előadások a kommunikáció olyan területeit dolgozzák fel, amikkel a hazai oktatás legfeljebb érintőlegesen foglalkozik, ugyanakkor egyre nagyobb szerepet játszanak a vállalatok marketingtevékenységében. „A marketing az egyik leggyorsabban változó iparág, így nem csoda, hogy a legfrissebb trendeket a hagyományos képzési rendszer nem tudja lekövetni. Ezzel szemben az egyes területekre specializálódott szakértőknél olyan tudás gyűlik össze, amik gyakorlati alkalmazásával a vállalatok kiküszöbölhetnének számos gyakran elkövetett hibát, és jelentősen növelhetnék kampányaik hatékonyságát – emelte ki Balogh Beáta, a rendezvény egyik főszervezője. – A délutáni kalandtúra keretében a résztvevők 8-10 fős csapatokra osztva azonnal hasznosíthatják is a megszerzett tudást, ráadásul a legkreatívabb, legügyesebb csapat értékes nyereménnyel térhet haza.”

Játékelmélet és vizes blokk
Az egész konferenciára jellemző játékosság az előadásokból sem marad ki: Szabó Zsuzsa, az Antavo Viral Contests társalapítója és marketingvezetője bemutatja, hogy miként lehet a játékot, játékelméletet kreatívan és eredményesen alkalmazni a marketingben. Természetesen, fröccsről lévén szó, a jó bor és a szóda sem hiányozhat. A MarketingFröccs kerekasztalon Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezetője, valamint Bősz Adrián, szekszárdi borász sikereikről, kudarcaikról, bevált marketingfogásokról és eszközökről, valamint a szakma kihívásairól beszélgetnek. A moderátor Csepregi Balázs, a MailMaster vezető tanácsadója, társtulajdonosa lesz.. A résztvevők jó hangulatáról a fröccs mellett Rekop György is gondoskodik, aki az este folyamán egy speciális stand-up előadás keretében tart görbe tükröt a szakmának.

A konferenciára kedvezményes jegyek június 15-éig válthatók. A MarketingFröccs kiemelt partnerei a ReachMedia, a MailMaster, a Remarker, valamint a SAKKOM Interaktív.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése