TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fröccsözni készül a szakma

7159
MarketingFröccsre invitálják a marketing szakma képviselőit. A hiánypótló konferencia szakít a hagyományokkal.

Marketingszakemberek számára indul hiánypótló rendezvénysorozat szeptemberben MarketingFröccs néven, amely szakítva a hasonló események hagyományaival, szintetizálja a konferenciák, workshopok és csapatépítők előnyeit. A rendezvényt szervező hat fiatal az üzleti élet legkülönfélébb területeiről érkezett, háttértudásukat egyesítve hívták életre a konferenciát, ahol a résztvevők nemcsak felszínes áttekintést kapnak a szakma aktuális trendjeiről, hanem mélyebb, megoldás orientált, a gyakorlatban hasznosítható tudást szerezhetnek, amit azonnal, helyben próbára is tehetnek egy játékos kalandtúra keretében.


Az előadások a kommunikáció olyan területeit dolgozzák fel, amikkel a hazai oktatás legfeljebb érintőlegesen foglalkozik, ugyanakkor egyre nagyobb szerepet játszanak a vállalatok marketingtevékenységében. „A marketing az egyik leggyorsabban változó iparág, így nem csoda, hogy a legfrissebb trendeket a hagyományos képzési rendszer nem tudja lekövetni. Ezzel szemben az egyes területekre specializálódott szakértőknél olyan tudás gyűlik össze, amik gyakorlati alkalmazásával a vállalatok kiküszöbölhetnének számos gyakran elkövetett hibát, és jelentősen növelhetnék kampányaik hatékonyságát – emelte ki Balogh Beáta, a rendezvény egyik főszervezője. – A délutáni kalandtúra keretében a résztvevők 8-10 fős csapatokra osztva azonnal hasznosíthatják is a megszerzett tudást, ráadásul a legkreatívabb, legügyesebb csapat értékes nyereménnyel térhet haza.”

Játékelmélet és vizes blokk
Az egész konferenciára jellemző játékosság az előadásokból sem marad ki: Szabó Zsuzsa, az Antavo Viral Contests társalapítója és marketingvezetője bemutatja, hogy miként lehet a játékot, játékelméletet kreatívan és eredményesen alkalmazni a marketingben. Természetesen, fröccsről lévén szó, a jó bor és a szóda sem hiányozhat. A MarketingFröccs kerekasztalon Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezetője, valamint Bősz Adrián, szekszárdi borász sikereikről, kudarcaikról, bevált marketingfogásokról és eszközökről, valamint a szakma kihívásairól beszélgetnek. A moderátor Csepregi Balázs, a MailMaster vezető tanácsadója, társtulajdonosa lesz.. A résztvevők jó hangulatáról a fröccs mellett Rekop György is gondoskodik, aki az este folyamán egy speciális stand-up előadás keretében tart görbe tükröt a szakmának.

A konferenciára kedvezményes jegyek június 15-éig válthatók. A MarketingFröccs kiemelt partnerei a ReachMedia, a MailMaster, a Remarker, valamint a SAKKOM Interaktív.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése