TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Grando online pláza kínálatának átköltözése után a jövőben már a Lealkudtuk.hu kedvezményes ajánlatai is a Vatera kínálatában érhetők el, miközben megjelent egy Facebook alapon működő harmadik résztvevő is a piacon.

A Vatera. aukciós és kereskedelmi portál 2000-ben kezdte meg működését, azzal a céllal, hogy eladók és vevők egymásra találását segítse. 2006-ban és 2007-ben elnyerte az év internetes kereskedője címet, azóta azonban kibővült a piac, és megjelentek olyan résztvevők, akik nem kérnek jutalékot a lebonyolított adásvétel után. Valószínűleg a megváltozott piaci helyzetre reagált az Allegro Group, amikor tavasszal elkezdte alaposan megváltoztatni piactereit. Április elejével a Grando és a Teszvesz is beolvadt a Vaterába, amelynek megújult a közel másfél évtizede porosodó dizájnja és beindult a Hajós András „vezette” Vatera Bandre épülő TV kampánya is. A metamorfózis következő állomása a mostani bejelentés, miszerint a Lealkudtuk.hu ajánlatai is a Vatera kínálatában lesznek elérhetők.


A 2011 májusában indított oldal által kínált termékek és szolgáltatások közül havonta átlagosan 15 ezret vásárolnak meg a felhasználók. A vásárlók körében a legnépszerűbbnek a kedvezményes utazási lehetőségek, illetve a wellness hétvégék bizonyulnak. A Lealkudtuk.hu a vezető belföldi szálláshely közvetítő a magyarországi online szálláskupon piacon, mely naponta frissülő, kedvezményes ajánlatokat kínál felhasználói számára. 2014 júniusától az oldal Vatera Sztárajánlatok néven működik tovább, így a felhasználók mindent elérnek egy helyen, Magyarország legnépszerűbb piacterén, a vatera.hu/sztarajanlat oldalon keresztül.


Az allegroup.hu Kft. Magyarország vezető e-kereskedelmi piactereit magába foglaló cégcsoport. A Vatera.hu, a TeszVesz.hu, a Grando.hu, az Apród.hu és a Lealkudtuk.hu együttesen a legnagyobb hazai online kereskedelmi portfóliót jelentik. A Vaterát a globális játékosnak számító Naspers-médiacsoport 2008-ban vásárolta fel, egy évre rá a TeszVeszt, és az Árukeresőt is. Az allegroup.hu kft  2010-ben alakult, önálló döntési körrel és szakmai kontrollal. 2011-ben a cégcsoport folyamatosan bővült: előbb egy apróhirdetési, majd akciós termékeket és szolgáltatásokat kínáló portált indított el, végül saját online plázát nyitottak. (Forrás: HVG.hu)


Mindeközben a Merkato egyedülálló Facebook-integrációjának köszönhetően újraalkotta az online apróhirdetés fogalmát. A regisztrált felhasználók Facebook-profiljuk csatlakoztatásával adhatnak el, vásárolhatnak, tájékozódhatnak. Az oldalon minden egyes apróhirdetés egy Facebook-fiókhoz kapcsolódik, ezáltal mindig tudható, hogy ki az eladó, ki a vásárló. A felhasználók közösségi kapcsolatrendszerüket kihasználva értesülhetnek Facebook ismerőseik, illetve azok ismerőseinek meghirdetett apróhirdetéseiről. Nyomon követhetik ismerőseik tevékenységét, hozzászólhatnak hirdetéseikhez, üzenhetnek egymásnak, megoszthatják azokat – mintha csak a Facebook-ot használnák. Ez nem csak hogy növeli a biztonságérzetet, de a közösség erejének köszönhetően a termékek pillanatok alatt megtalálják új gazdájukat – hangsúlyozta a szolgáltatás erejét Csizinszky András, a merkato.hu oldalt üzemeltető NAVAN Media ügyvezetője.

Újdonságot jelent, hogy a felhasználók aktivitásukkal arányosan krediteket gyűjthetnek, ami lájkokkal, megosztásokkal, apróhirdetések feladásával, aktivitással szerezhető. Mivel olyan fizetős szolgáltatások, mint a hirdetések kiemelése kreditekből is finanszírozható, így a kreditrendszertől a felhasználók aktivitásának ugrásszerű növekedését várják.

Az oldal azonban nem csak a felhasználók számára jelent újdonságot, hiszen üzleti hirdetők is képviselhetik magukat a közösségi piactéren, hivatalos Facebook-oldaluk egyszerű csatlakoztatásával. A hirdetők Facebook-oldalukhoz társítva adhatnak fel apróhirdetéseket, melyek mind a Facebook-on, mind pedig a Merkato oldalán láthatóak lesznek. A felhasználók így tehát alkalmazásunk segítségével, elkülönítve, rendezetten is tájékozódhatnak kedvenc márkáik ajánlatairól.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése