TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Grando online pláza kínálatának átköltözése után a jövőben már a Lealkudtuk.hu kedvezményes ajánlatai is a Vatera kínálatában érhetők el, miközben megjelent egy Facebook alapon működő harmadik résztvevő is a piacon.

A Vatera. aukciós és kereskedelmi portál 2000-ben kezdte meg működését, azzal a céllal, hogy eladók és vevők egymásra találását segítse. 2006-ban és 2007-ben elnyerte az év internetes kereskedője címet, azóta azonban kibővült a piac, és megjelentek olyan résztvevők, akik nem kérnek jutalékot a lebonyolított adásvétel után. Valószínűleg a megváltozott piaci helyzetre reagált az Allegro Group, amikor tavasszal elkezdte alaposan megváltoztatni piactereit. Április elejével a Grando és a Teszvesz is beolvadt a Vaterába, amelynek megújult a közel másfél évtizede porosodó dizájnja és beindult a Hajós András „vezette” Vatera Bandre épülő TV kampánya is. A metamorfózis következő állomása a mostani bejelentés, miszerint a Lealkudtuk.hu ajánlatai is a Vatera kínálatában lesznek elérhetők.


A 2011 májusában indított oldal által kínált termékek és szolgáltatások közül havonta átlagosan 15 ezret vásárolnak meg a felhasználók. A vásárlók körében a legnépszerűbbnek a kedvezményes utazási lehetőségek, illetve a wellness hétvégék bizonyulnak. A Lealkudtuk.hu a vezető belföldi szálláshely közvetítő a magyarországi online szálláskupon piacon, mely naponta frissülő, kedvezményes ajánlatokat kínál felhasználói számára. 2014 júniusától az oldal Vatera Sztárajánlatok néven működik tovább, így a felhasználók mindent elérnek egy helyen, Magyarország legnépszerűbb piacterén, a vatera.hu/sztarajanlat oldalon keresztül.


Az allegroup.hu Kft. Magyarország vezető e-kereskedelmi piactereit magába foglaló cégcsoport. A Vatera.hu, a TeszVesz.hu, a Grando.hu, az Apród.hu és a Lealkudtuk.hu együttesen a legnagyobb hazai online kereskedelmi portfóliót jelentik. A Vaterát a globális játékosnak számító Naspers-médiacsoport 2008-ban vásárolta fel, egy évre rá a TeszVeszt, és az Árukeresőt is. Az allegroup.hu kft  2010-ben alakult, önálló döntési körrel és szakmai kontrollal. 2011-ben a cégcsoport folyamatosan bővült: előbb egy apróhirdetési, majd akciós termékeket és szolgáltatásokat kínáló portált indított el, végül saját online plázát nyitottak. (Forrás: HVG.hu)


Mindeközben a Merkato egyedülálló Facebook-integrációjának köszönhetően újraalkotta az online apróhirdetés fogalmát. A regisztrált felhasználók Facebook-profiljuk csatlakoztatásával adhatnak el, vásárolhatnak, tájékozódhatnak. Az oldalon minden egyes apróhirdetés egy Facebook-fiókhoz kapcsolódik, ezáltal mindig tudható, hogy ki az eladó, ki a vásárló. A felhasználók közösségi kapcsolatrendszerüket kihasználva értesülhetnek Facebook ismerőseik, illetve azok ismerőseinek meghirdetett apróhirdetéseiről. Nyomon követhetik ismerőseik tevékenységét, hozzászólhatnak hirdetéseikhez, üzenhetnek egymásnak, megoszthatják azokat – mintha csak a Facebook-ot használnák. Ez nem csak hogy növeli a biztonságérzetet, de a közösség erejének köszönhetően a termékek pillanatok alatt megtalálják új gazdájukat – hangsúlyozta a szolgáltatás erejét Csizinszky András, a merkato.hu oldalt üzemeltető NAVAN Media ügyvezetője.

Újdonságot jelent, hogy a felhasználók aktivitásukkal arányosan krediteket gyűjthetnek, ami lájkokkal, megosztásokkal, apróhirdetések feladásával, aktivitással szerezhető. Mivel olyan fizetős szolgáltatások, mint a hirdetések kiemelése kreditekből is finanszírozható, így a kreditrendszertől a felhasználók aktivitásának ugrásszerű növekedését várják.

Az oldal azonban nem csak a felhasználók számára jelent újdonságot, hiszen üzleti hirdetők is képviselhetik magukat a közösségi piactéren, hivatalos Facebook-oldaluk egyszerű csatlakoztatásával. A hirdetők Facebook-oldalukhoz társítva adhatnak fel apróhirdetéseket, melyek mind a Facebook-on, mind pedig a Merkato oldalán láthatóak lesznek. A felhasználók így tehát alkalmazásunk segítségével, elkülönítve, rendezetten is tájékozódhatnak kedvenc márkáik ajánlatairól.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése