TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Büttl Krisztián / Samsung

7135
A koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek majdnem egésze év végére mégis eléri.

Büttl Krisztián, vállalati marketing és marketing-kommunikációs vezető, Samsung (2013-tól)

Szakma
Energikus és energiát adó személyiség és vezető vagyok, olyan, aki szenvedélyesen és lelkesen végzi a munkáját. Ugyanaz az energia és optimizmus jellemzi a munkámat, mint a magánéletemet. Meg lehet bízni bennem és eddigi tapasztalataim alapján megfelelek a velem szemben támasztott elvárásoknak. Eddig úgy érzem, hogy nem okoztam csalódást semmilyen területen. Szakmámnak a marketinget tekintem, bár egyesek még kétségbevonják, hogy ez a szakterület egyáltalán létezik. Számomra legizgalmasabb a marketingben a márkáknak vállalatra, vállalati kultúrára gyakorolt hatása. A vállalati kultúra formálását, a divíziók közötti, egységben való gondolkodást, az egyes emberek fejlesztését érzem a legizgalmasabb kihívásoknak.

Célok
Hosszútávon fontos feladat a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtése, hiszen amikor nem alszom, életem 70-80 %-át a munkahelyemen töltöm el. Mindenben arra törekszem, hogy megtaláljam magam az adott tevékenységben és jó szívvel végezzem azt.

Siker
Első generációs értelmiségi vagyok a családban, és saját erőből tudtam felépíteni magam a kitartásommal és a lelkesedésemmel.

Példakép
Richard Bransonra felnézek a töretlen lelkesedése miatt. Tetszik benne, hogy nagyon sok területen ki meri próbálni magát. Folyamatosan tolja kifelé a határait, és új területekre merészkedik, ahogy én is most. Több, mint 10 év FMCG után egy teljesen más szektorba és kultúrába kerültem: német és angolszász után koreai vállalati kultúrába, ami dupla kihívást jelentett.

Hobbi
A vasárnap este fél nyolckor kezdődő kispályás focit sosem hagyom ki. A hobbijaim közé tarozik még a tanítás: a BKF-en a marketingstratégián belül márkamenedzsmentet tanítok.

Terv
Szakmailag minél több területen szeretném kipróbálni magam. Magánéletben két gyermekemmel és a párommal járnám be a világot.

Mottó
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

Misszió
Mindig bővíteni a határaimat, mindig újat és újat tanulni. Szenvedélyem az utazás, az új területek felfedezése.

Utazás
Sokszor utaztam egyedül, szeretem azt a fajta a befelé fordulást, amit ilyenkor átél az utazó, pedig alapvetően extrovertált ember vagyok. Amikor elmentem Nepálba és megláttam a Himaláját, az egy meglehetősen mélyen bevésődő pillanat volt.

Meglepő
Számomra is meglepő, hogy mennyit tudok változni, főleg szakmai téren, még ennyi idősen is, pedig azt mondják, hogy az ember személyisége 20-24 éves korára teljesen kialakul.

Boldogság
Alapvetően boldog embernek tartom magam, a célom a konstans boldogság elérése.

Üzenet
High is higher – a koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek kilencvenegynéhány százaléka év végére mégis eléri. A nagyon expanzívan növekvő cégekre jellemző ez a fajta gondolkodásmód, ilyen a RedBull is. A Samsung az elmúlt négy évben duplázta meg a forgalmát világszinten. Próbáljuk meg kitolni a saját határainkat, mert sokszor az korlátoz, amit mi gondolunk magunkról.

Az interjút készítette: Laki Mónika


Tanulmányok
Budapest University of Economic Sciences (2000)

Szakmai múlt
Red Bull Hungary, marketingvezető (2010-2013)
Red Bull Hungary, senior márkamenedzser (2005-2010)
Brau Union Hungária Sörgyárak Rt./Heineken, márkamenedzser (2001-2005)
Mannesmann Rexroth Kft., marketing szakértő (2000-2001)

Egyéb tevékenység
Budapesti Kommunikációs Főiskola – brand management (előadó tanár)

Nyelvtudás
angol, német

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése