TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Büttl Krisztián / Samsung

7135
A koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek majdnem egésze év végére mégis eléri.

Büttl Krisztián, vállalati marketing és marketing-kommunikációs vezető, Samsung (2013-tól)

Szakma
Energikus és energiát adó személyiség és vezető vagyok, olyan, aki szenvedélyesen és lelkesen végzi a munkáját. Ugyanaz az energia és optimizmus jellemzi a munkámat, mint a magánéletemet. Meg lehet bízni bennem és eddigi tapasztalataim alapján megfelelek a velem szemben támasztott elvárásoknak. Eddig úgy érzem, hogy nem okoztam csalódást semmilyen területen. Szakmámnak a marketinget tekintem, bár egyesek még kétségbevonják, hogy ez a szakterület egyáltalán létezik. Számomra legizgalmasabb a marketingben a márkáknak vállalatra, vállalati kultúrára gyakorolt hatása. A vállalati kultúra formálását, a divíziók közötti, egységben való gondolkodást, az egyes emberek fejlesztését érzem a legizgalmasabb kihívásoknak.

Célok
Hosszútávon fontos feladat a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtése, hiszen amikor nem alszom, életem 70-80 %-át a munkahelyemen töltöm el. Mindenben arra törekszem, hogy megtaláljam magam az adott tevékenységben és jó szívvel végezzem azt.

Siker
Első generációs értelmiségi vagyok a családban, és saját erőből tudtam felépíteni magam a kitartásommal és a lelkesedésemmel.

Példakép
Richard Bransonra felnézek a töretlen lelkesedése miatt. Tetszik benne, hogy nagyon sok területen ki meri próbálni magát. Folyamatosan tolja kifelé a határait, és új területekre merészkedik, ahogy én is most. Több, mint 10 év FMCG után egy teljesen más szektorba és kultúrába kerültem: német és angolszász után koreai vállalati kultúrába, ami dupla kihívást jelentett.

Hobbi
A vasárnap este fél nyolckor kezdődő kispályás focit sosem hagyom ki. A hobbijaim közé tarozik még a tanítás: a BKF-en a marketingstratégián belül márkamenedzsmentet tanítok.

Terv
Szakmailag minél több területen szeretném kipróbálni magam. Magánéletben két gyermekemmel és a párommal járnám be a világot.

Mottó
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)

Misszió
Mindig bővíteni a határaimat, mindig újat és újat tanulni. Szenvedélyem az utazás, az új területek felfedezése.

Utazás
Sokszor utaztam egyedül, szeretem azt a fajta a befelé fordulást, amit ilyenkor átél az utazó, pedig alapvetően extrovertált ember vagyok. Amikor elmentem Nepálba és megláttam a Himaláját, az egy meglehetősen mélyen bevésődő pillanat volt.

Meglepő
Számomra is meglepő, hogy mennyit tudok változni, főleg szakmai téren, még ennyi idősen is, pedig azt mondják, hogy az ember személyisége 20-24 éves korára teljesen kialakul.

Boldogság
Alapvetően boldog embernek tartom magam, a célom a konstans boldogság elérése.

Üzenet
High is higher – a koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek kilencvenegynéhány százaléka év végére mégis eléri. A nagyon expanzívan növekvő cégekre jellemző ez a fajta gondolkodásmód, ilyen a RedBull is. A Samsung az elmúlt négy évben duplázta meg a forgalmát világszinten. Próbáljuk meg kitolni a saját határainkat, mert sokszor az korlátoz, amit mi gondolunk magunkról.

Az interjút készítette: Laki Mónika


Tanulmányok
Budapest University of Economic Sciences (2000)

Szakmai múlt
Red Bull Hungary, marketingvezető (2010-2013)
Red Bull Hungary, senior márkamenedzser (2005-2010)
Brau Union Hungária Sörgyárak Rt./Heineken, márkamenedzser (2001-2005)
Mannesmann Rexroth Kft., marketing szakértő (2000-2001)

Egyéb tevékenység
Budapesti Kommunikációs Főiskola – brand management (előadó tanár)

Nyelvtudás
angol, német

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése