TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Arena Fashion Index tavaszi trendfelméréséből az is kiderült, melyik márkákat kedvelik a leginkább a bevásárlóközpontba járók.

Mivel frissítjük fel ruhatárunkat a melegebb hónapokra? Mire figyelünk vásárlásnál? Fontos-e a márka? Mi az, amire többet is áldozunk? Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérése sokunkat foglalkoztató kérdések nyomába eredt. Az Arena Fashion Index izgalmas eredményeket hozott: vezető márkák és egyediség kéz a kézben értek célba. A Facebookon elérhető online kérdőívet 1167-en töltötték ki 2014. április 10. és 16. között.


Hódít a pasztell, a virágminta és a klasszikus fehér ing
Itt a jó idő, de mit vegyünk fel? Az adatok azt mutatják, bevásárlás előtt ötleteket leginkább divatlapokból (24 %), online divatoldalakról (22 %) merítünk, de befolyásolnak minket a barátoktól, ismerősöktől kapott tippek (16 %) és a divatbloggerek tanácsai (15 %) is. Trendérzékenyek vagyunk, de nem követjük szolgaian a legújabb irányzatokat: a legtöbben (81 %) kiválasztunk néhány új darabot, ami ténylegesen illik is hozzánk. A pasztell az idei tavasz és nyár egyértelmű nyertese: a válaszadók negyede (23 %) tervezi, hogy bevásárol a sokféleképpen hordható, finom árnyalatokból. A virágminták (16 %), és a klasszikus fehér ing (14 %) mellé is sokan letették voksukat, köszönhető ez a vezető divatlapok, online magazinok előrejelzéseinek.
Az iránytű már megvan, de végül mit veszünk tavaszra, nyárra? A válaszadók közel fele (39 %) szinte teljes gardróbfrissítéssel kezdi a szezont, minimum 4 új darabot választ az üzletek friss kínálatából. A legtöbben (58 %) 1-3 friss, a legújabb divatnak megfelelő darabbal tervezik felújítani ruhatárukat. Leginkább új ruhát (25 %) és cipőt (24 %) keresnek, de sokan tervezik egy új táska (14 %) vagy fehérnemű (13 %) beszerzését is.

Első helyen a minőség
Ha shoppingolni indulunk, legtöbben a megfizethetőbb dolgokat keressük. A válaszadók többsége 1-1 új táskára, sportruhára, ékszerre, fehérneműre maximum 10.000 forintot költene. Egy-egy márkásabb, különlegesebb darabért azonban néha hajlandóak vagyunk többet is áldozni, hogy stílusosabbak legyünk. Egy új ruha láttán már könnyebben elcsábulunk: a megkérdezettek közel fele (39 %) 20.000 forintot is kiadna egy-egy szebb darabért. A stílusos cipő mindennél fontosabb: a felmérés szerint cipőre vagy sportcipőre a legtöbben (43 %) 20.000 forintot költünk, de a megkérdezettek negyede (23 %) akár 30.000 forintot is kifizet, csak megfelelő, márkás és kényelmes lábbelit találjon.

Kedvenc a Swarorvski, Michael Kors, GAS, Guess és Tommy Hilfiger
Az Arena Fashion Index eredményeiből azt is megtudhatjuk, melyek a kedvenc exkluzív márkák és termékek. Ha ékszer, akkor Swarovski: a válaszadók többsége büszkén viseli a népszerű márka fülbevalóját, gyűrűjét vagy nyakláncát. Exkluzív márkás táskát és órát leginkább a Michael Kors-ból választunk, de sokak kedvenc darabjai kerülnek ki a GAS, a Guess és a Tommy Hilfiger kínálatából is.
„Azt gondolnánk, a divatos jelző a legfontosabb egy-egy márkás darab kiválasztásánál. A felmérésünk azt mutatta, a nagy klasszikusok, mint a megbízható, jó minőség (29 %) és az egyediség (25 %) szerepelnek első helyen a válaszadók szempontjai között” – tette hozzá Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése