TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jobb kétszer is átgondolni azt, hogy mit csinálunk és hogy csináljuk-e, mert annak nincs értelme, hogy az ember középszerűt alkosson. Inkább osszuk be úgy az erőforrásainkat, hogy amit létrehozunk, az legyen minőségi.

Végső Péter, Randstad Hungary, online marketing specialista (2013-tól)

Szakma
Egyre inkább a kommunikációt tekintem szakmámnak. Itt a Randstadnál nagyon fontos a partnerek és jelöltek ismerete és az, miként szólítjuk meg őket. Egyre inkább azt látom, hogy a lényeg a marketing eszköztár megfelelő használata, a kommunikáció mikéntje. Örülök, amikor egy hirdetés üzenete, képi világa és szövege összecseng – azt hiszem ez minden marketinges egyik végső célja.

Siker
Már az is sikernek számít, hogy a szakmámban maradtam, mert nagyon sok a pályaelhagyó. Felépíteni magadat marketingesként egy olyan piacon, ahol ezeket a területeket sokszor úgy kategorizálják, mint egy „nice to have” funkciót, mindenképpen teljesítmény, pláne, ha az ember versenyben is tud maradni. Büszke vagyok arra, hogy nagyon sok mindennel foglalkoztam a szakmán belül, mindegyikből profitáltam és az így megszerzett tudást nap, mint nap aktívan használhatom.. A mostani rendkívül specializált szakmák világában fontos, hogy az ember tényleg értsen valamihez, de egyre több mindenhez kell. Minél kisebb egy szervezet, annál inkább igaz ez, de a multik világban is egyre inkább elvárás.

Célok
Szakmai kihívást jelentene egy nagyobb csapatot irányítani.

Példakép
Édesapám a hatalmas és végtelen nyugalmával a példaképem. Ő az, akit mindenki úgy emleget a barátaim között, mint a világ legnyugodtabb embere. Én egy fokkal pörgősebb vagyok, amit a másik oldalról, édesanyámtól örököltem. Szakmailag konkrét példaképem nincs, viszont azt szakmától függetlenül nagyon tisztelem, aki jól csinálja azt, amit csinál. Aki ezzel szemben csak beszél róla, azon csak mosolygok.

Hobbi
Blogolás, írás, sportok (snowboard, wakeboard).

Terv
Szeretném kipróbálni az ejtőernyőzést, snowboraddal és wakeboraddal pedig szeretnék minél több helyre eljutni.

Mottó
Semmilyen új feladatot nem utasítok elvből vissza, igyekszem inkább átgondolni és megtalálni az optimális megoldást.

Misszió
Mindenképpen ki akartam próbálni magam vállalati oldalon, mivel úgy gondoltam, hogy itt aktív ráhatásom lehet a cég marketing és kommunikációs tevékenységére, ami formálni tud, és nem csak végrehajtásból áll. A cég frontvonalát jelentő tanácsadók támogatása marketing oldalról hálás feladat, mivel sokszor kézzel foghatóak, mérhetőek az eredmények. A fő cél, hogy a munka világának aktív formálója legyen Magyarországon a Randstad és ehhez szoros együttműködés szükséges első lépésként cégen belül. Az én feladatom többek között, hogy eszközöket biztosítsak a tanácsadói csapat számára, amikkel könnyebben érik el a jelölteket és a partner cégeket.
Idén először csatlakoztunk a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatásához a Randstad Awardhoz, amely új távlatokat nyit meg előttünk. Április 22-én az MTA Dísztermében a legnagyobb hazai munkaadóknak mutattuk be az eredményeket és azóta is töretlen az érdeklődés a kutatás iránt. Fontos, hogy ne csak mechanikusan végezzük a munkánkat, hanem a szakmaiságra is jusson megfelelő figyelem. Az Award is ezt a célt szolgálja, igyekszünk megosztani, hogy mi, hogyan látjuk a piac helyzetét, illetve miként változnak a munkavállalók elvárásai.

Kedvenc
Általában szakmai könyveket olvasok: time management, motivációs gyakorlatok, ilyesmi.
A zene mindig meghatározó volt számomra, tanultam zongorázni is, sőt az egyetem alatt évekig DJ-ztem, főleg hip-hop, dancehall, eletronikus zenei irányzatok voltak a kedvenceim, illetve a klasszikus beatzenék: Beatles, Animals.
Filmből az 1980-90-es évek akció-klasszikusai tudnak igazán kikapcsolni, ezen kívül inkább a vígjátékokat szeretem: a mai összetettebb és jó sztorival megírt kaland-játékfilmek. A legutóbbi, ami nagyon tetszett, a Wall Street farkasa volt.
Most a kedvenc ételem a szezámmagos rántott hús steakburgonyával, ezelőtt évekig a cordon bleu volt a favorit.

Utazás
Nagyon szívesen visszamennék Amerikába, ott a hajós wakeboard nagyon népszerű, mert olcsóbb az üzemanyag, illetve nagyon profi pályák vannak, de ezt az utazást nyilván összekötném mással is. Amikor a hegyekbe megyünk, az mindig csodálatos látvány és megnyugtató, legyen szó az Alpokról vagy a Mátráról, egy szimpla kirándulásról vagy sportról.

Meglepő
Amikor az ember először nyilatkozik televízióban, jobban izgul, mint amennyire indokolt lenne. Meglepődtem magamon, amikor én kerültem ebbe a szituációba, mert onnantól kezdve hogy elkezdődött a felvétel, teljesen megnyugodtam.

Boldogság
A testvérem, Végső Ágota sikereinek nagyon tudok örülni. Ő a MOMÉ-n végzett vizuál-kommunikáció szakon, sok fesztiválon szerepelt már filmjeivel, és fiatal kora ellenére több nívós animációs díjat nyert.

Üzenet
Jobb kétszer is átgondolni azt, hogy mit csinálunk és hogy csináljuk-e, mert annak nincs értelme, hogy az ember középszerűt alkosson. Inkább osszuk be úgy az erőforrásainkat, hogy amit létrehozunk, az legyen minőségi. A mai kor problémája, hogy mindenki csinál mindent, és a mennyiség uralja a piacot nem pedig a minőség.

Az interjút készítette: Laki Mónika


Szakmai múlt
Szerkesztő, Sneakerbox.hu (2009-től)
Account Manager, Crane International (2011-2013)
Junior Account, Crane International (2011)
Account Assistant, Crane International (2010-2011)
Marketing Assistant, RTL Klub, Hungary (2010)

Tanulmányok
Budapesti Corvinus Egyetem, marketing szakirány

Nyelvtudás
angol, német


Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése