TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hogy lehet Instagramon szakítani?

7080
Példával járt elöl egy Instagram felhasználó, aki úgy szakított a barátnőjével, hogy felrakott egy előtte-utána képet.

Az Instagram egy fényképmegosztáson alapuló közösségi hálózat. A lényege, hogy az okostelefonnal készített fotók és rövid (15 másodperces) videók segítségével a saját életünket tudjuk megosztani. Ráadásul a fotókat olyan effektekkel tudjuk kiegészíteni, hogy azok sok esetben úgy néznek ki, mintha profi fotós készítette volna őket. Világ szinten kb. 200 millió felhasználója van az Instagramnak, Magyarországon kb. 500.000. Az Instagram a Facebook első nagy felvásárlása volt, 1 milliárd dollárért kelt el 2 éve. Felhasználói köre vegyes, inkább a fiatalok körében közkedvelt. Tipikus témák az ételek, a természetfotók, a cukiságok, de a személyes „outfitek", vagyis a napi aktuális ruha összeállítás bemutatása is kedvelt téma.



Az Instagram is használja az un. hashtageket, amik tulajdonképpen speciális címkék. A hashtagek segítségével tudjuk az elkészített fotót vagy videót kategóriába sorolni, és könnyen elérhetővé tenni más felhasználóknak. Pl. tipikus hashtag a #foodporn vagy a #cloudporn. Az első az ételfotókat gyűjti össze, a másik pedig a látványos felhőfotókat. A jó hashtageket és a jó fotókat együtt használva könnyen előfordulhat, hogy egy magyar Instagram felhasználó fotóját Japánból, vagy akár Venezuelából nézik meg számára teljesen ismeretlen emberek.

Sokan életvitelszerűen használják az Instagramot, és minden fontos mozzanatot rögzítenek az életükből egy stílusosra felturbózott fotó segítségével. A személyességnek köszönhető, hogy a szakítás már ezen a felületen is előkerülhetett. A fotón szereplő fiú az előtte képen még a lánnyal látható, míg az utána képen már levágta a képről kedvesét, aki valószínűleg ebből jött rá, hogy vége a dalnak.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése