TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére.

A kampány alatt a Coca-Cola páratlan hozzáférést, részvételt és kapcsolatteremtési lehetőséget szeretne biztosítani azért, hogy mindenki számára elérhető legyen a világbajnokság.  Ebbe Magyarország is bekapcsolódik a kampánydal Tóth Gabival felvett hazai verziójával, továbbá minden idők legnagyobb fotómozaikjával, a Happiness Flaggel és az Add tovább a mozgás örömét! című promóciós nyereményjátékkal.

„A foci talán az egyik legnépszerűbb csapatjáték a világon. Igazi összetartó erő, ami szurkolókat, sőt egy-egy torna idején egész nemzeteket képes egybekovácsolni társadalmi és szociális különbségek nélkül. Az idei vb kampányunkban erre építünk, és aktivitásainkkal magunk is a kapcsolatteremtést, az összetartozást és a közös, örömteli pillanatok átélését kívánjuk elősegíteni” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior marketing aktivációs menedzser.

A Miénk a világ című szerzemény lett a Coca-Cola vb-re készült, hivatalos kampánydala, amelyet az eredeti verzióban a brazil származású, amerikai X-Faktor döntős David Correy énekel. Több országban saját feldolgozás is készül egy népszerű, helyi énekessel. A Coca-Cola Magyarországon Tóth Gabit kérte fel a duettre, mert az énekesnő személyiségével és temperamentumával jól képviseli azt a fiatalosságot és lendületet, amit a sport és a foci világbajnokság jelent. A Coca-Cola vb-dala felkerül a repertoárjába, és nemcsak a zenei rádiócsatornákon, hanem a Tóth Gabi-koncerteken is hallhatja majd a közönség.

A Coca-Cola a világ minden focirajongójának lehetőséget ad arra, hogy részese legyen az eddigi legnagyobb fotómozaiknak, így demonstrálva a futball erejét, ami összehozza az embereket. Az úgynevezett Happiness Flaget a világ minden tájáról küldött fotókból hozzák létre digitálisan és azt le is gyártják. A 67 méterszer 45 méteresre tervezett igazi zászlót a világbajnokság kezdőmeccse előtt 65 ezer szurkoló láthatja élőben a pályán június 12-én Brazíliában. Természetesen a hazai focirajongók is feltölthetik képeiket #vbzaszlo hashtaggel a Coca-Cola Facebook oldalára, Instagramra, Twitterre, illetve e-mailben is elküldhetik a vbzaszlo@coca-cola.com címre a Told a képed Brazíliába elnevezésű akcióban. Aki ezt május 10-ig megteszi, annak fotója jó eséllyel rákerül a nyitómeccs előtt kiterített hatalmas zászlóra. Az interaktív digitális felületen pedig mindenkinek lehetősége lesz megkeresni a saját fotóját és megosztani azt másokkal a kampány végéig. Magyarország egy saját Happiness Flaget is fog készíteni, a hazánkból beérkezett képeket egy építési hálóra teszik majd ki egy budapesti helyszínen.

A kampányt, az Add tovább a mozgás örömét! című nagyszabású promóciós nyereményjáték egészíti ki, amelyben a Coca-Cola terméket vásárlók vehetnek részt. Igazán izgalmas azonban majd a nyeremények utóélete lesz, ugyanis minden nyertes két egyforma ajándékot kap. Egyet maguknak tartanak meg, egyet pedig jótékonysági célra ajánlanak fel a KézenFogva Alapítványnak, a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, a Magyar Speciális Olimpia Szövetségnek, a Magyar Szabadidősport Szövetségnek, a Magyar Vöröskeresztnek, a Magyarországi Éjféli Sportbajnokság Egyesületnek, a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványnak vagy a Suhanj! Alapítványnak. Az akció ideje alatt naponta 100 + 100 focilabdát, 8 + 8 sportszer-utalványt és csócsót, valamint fődíjként vásárlási utalvánnyal együtt 1 + 1 autót sorsolnak ki. A kampányt a nézettebb hazai csatornákon futó tévéreklámok kísérik.



A Coca-Cola 1974. óta tart fent kapcsolatot a FIFÁ-val, 1978 óta pedig hivatalos szponzora a FIFA Labdarúgó-világbajnokságoknak. A Coca-Cola 1950. óta rendelkezik stadionreklámmal minden FIFA Labdarúgó-világbajnokságon és régóta minden szinten támogatja a futballt.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése