TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.

A Funzine nyolc éve meghatározó médiapiaci szerepét kívánja erősíteni az új magazin bevezetésével, amely a Sziget Szervezőiroda érdekeltségébe tartozó Meex együttműködésében jött létre. A magazin tartalmában és megjelenésében is fiatalos, lendületes. A fiatal értelmiség érdeklődési köreit tartja szem előtt, őket érintő témákat boncolgatva, aktuális programokat és lehetőségeket ajánlva: ösztöndíjak, külföldi lehetőségek ugyanúgy helyet kapnak, mint utazási- vagy divattippek. A kézzelfogható és hasznos információk mellett interjúk, kulturális ajánlók, játékok tarkítják a magazint.

Az első, bemutatkozó lapszámban kiemelten fontos helyet kapnak a fesztiválok. A paletta széles: a legfontosabb hazai fesztiválok mellett, mint a Sziget, a Balaton Sound vagy a VOLT, ott vannak a nemzetközi porond szereplői is. A kiadvány stratégiai partnerei között megtalálhatók az ország legfontosabb felsőoktatási intézményei. A hallgatók aktív bevonása a tartalom előállításába a garancia arra, hogy első kézből származó, a célközönséget valóban foglalkoztató témákról olvashatnak majd.


A jól megtervezett, kifejezetten a célközönségre koncentráló országos terjesztés biztosítja, hogy eljusson mindenkihez, aki számít. Közvetlen megjelenési lehetőséget kapott a kiadvány a partner egyetemeken és főiskolákon, valamint a legmeghatározóbb, a hallgatók által leginkább látogatott szórakozó- és vendéglátóhelyeken. Az évekre visszanyúló szoros együttműködésnek köszönhetően, a Funiversity ugyanúgy megtalálható lesz egész nyáron a kiemelt fesztiválokon, mint a Funzine speciális különszámai, például a VOLT vagy a Balaton Sound különszám.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése