TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.

A Funzine nyolc éve meghatározó médiapiaci szerepét kívánja erősíteni az új magazin bevezetésével, amely a Sziget Szervezőiroda érdekeltségébe tartozó Meex együttműködésében jött létre. A magazin tartalmában és megjelenésében is fiatalos, lendületes. A fiatal értelmiség érdeklődési köreit tartja szem előtt, őket érintő témákat boncolgatva, aktuális programokat és lehetőségeket ajánlva: ösztöndíjak, külföldi lehetőségek ugyanúgy helyet kapnak, mint utazási- vagy divattippek. A kézzelfogható és hasznos információk mellett interjúk, kulturális ajánlók, játékok tarkítják a magazint.

Az első, bemutatkozó lapszámban kiemelten fontos helyet kapnak a fesztiválok. A paletta széles: a legfontosabb hazai fesztiválok mellett, mint a Sziget, a Balaton Sound vagy a VOLT, ott vannak a nemzetközi porond szereplői is. A kiadvány stratégiai partnerei között megtalálhatók az ország legfontosabb felsőoktatási intézményei. A hallgatók aktív bevonása a tartalom előállításába a garancia arra, hogy első kézből származó, a célközönséget valóban foglalkoztató témákról olvashatnak majd.


A jól megtervezett, kifejezetten a célközönségre koncentráló országos terjesztés biztosítja, hogy eljusson mindenkihez, aki számít. Közvetlen megjelenési lehetőséget kapott a kiadvány a partner egyetemeken és főiskolákon, valamint a legmeghatározóbb, a hallgatók által leginkább látogatott szórakozó- és vendéglátóhelyeken. Az évekre visszanyúló szoros együttműködésnek köszönhetően, a Funiversity ugyanúgy megtalálható lesz egész nyáron a kiemelt fesztiválokon, mint a Funzine speciális különszámai, például a VOLT vagy a Balaton Sound különszám.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése