TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rihannával az élen már több mint három millióan követik az Instagramon azt a 20 éves lányt, akinek minden fényképén jól látható formás hátsója.

A feneke tette ismerté Jen Seltert, aki nagyon tudatosan reklámozza magát, különös fókusszal legértékesebb testrészére, a tomporára. Pedig amikor elkezdte közzétenni a selfie-jeit a fényképmegosztó közösségi oldalon, nem volt szándékában márkát csinálni magából.

De ez már a múlt. Jen két év alatt fogalom Amerikában, és masszív rajongótáborának az énekesnő Rihanna is tagja. „Amikor megtudtam, hogy ő is követ az Instagramon, én voltam a legboldogabb. Nem csak azért, mert kiskorom óta rajongok érte, hanem azért is, mert ha tehetségek érdeklődnek irántad, az azt jelenti, hogy valamit jól csinálsz” – mondta a fitnesz sztár, akinek komoly szponzorszerződések kerültek nemrégiben az asztalára. A táplálékkiegészítő Mane Plan Nutrition és a NY20 ásványvízzel már meg is állapodott, és nemsokára piacra kerül saját márkás jóganadrág kollekciója.  Addig is Jennek 127 jóganadrág áll a rendelkezésére, de ezeket már csak a fotóin nézegethetjük, mivel népszerűsége miatt az utóbbi időkben már csak privát edzőteremben edz.


Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése