TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nevelős Orsolya / Siemens

7056
A kommunikációnak van egy komoly tolmácsfeladata is: az akadémiai világot összekapcsolni a nagyközönséggel, megteremteni azt a kommunikációs hidat, amellyel a kutatások eredményét, valódi kérdéseket közérthetővé lehet tenni.

Nevelős Orsolya Stefanie,  Siemens Zrt.


Születési idő
1974. november 18.

Iskolák
BGF-KVIF – marketing szakirányú közgazdász (1996.)

Jelenlegi cég és pozíció
Siemens Zrt. – kommunikációs igazgató, fenntarthatósági megbízott (2011 augusztusától)
Vállalati kommunikáció, belső és külső kommunikáció, pr, médiamunka, kormányzati kapcsolatok

Korábbi cégek és pozíciók
1993-         Siemens, marketingasszisztens
1994-         Oscar Media, ügynökségvezető
1996-         Hotel Intercontinental, marketingmenedzser
1997-        SAP, marketingvezető
1999-        Saját ügynökség (btl, trade marketing, atl)

Nyelvtudás
angol, német, francia, spanyol, olasz

Mit szeret a legjobban a szakmájában?
Változatosság, kreativitás, felelősség és a méltó téma, amivel foglalkozhatok.

Eddigi legnagyobb siker a szakmájában?
A 2009-es koppenhágai klímakonferenciának az egyik társadalmi kampányát én hoztam és lokalizáltam Magyarországra. A 100 kép a világból, amire érdemes emlékezni című könyv kampánya volt, könyvkiadással, kampányszervezéssel, partnerakvirációval, mindezt szinte egyedül.  Ugyanebben az időben a National Geographic két környezettudatossági rendezvényén én rendeztem a szakmai konferenciát, amit szintén nagyon szerettem.
A Siemensnél pedig minden nap egy siker; egy nagy ipari konszern, jó témával – itt mindig van mit csinálni.

Mit szeretne elérni a szakmájában?
A kormányzati kapcsolatok a kedvenc területem. Siemensen belül az amerikai céggel való szorosabb együttműködés, abban a fajta lobbitevékenységben való elmélyülés, ahogyan ők értelmezik ezt a fogalmat, ami teljesen más, mint ahogy Magyarországon – általában negatív felhangokkal tekintenek erre a tevékenységre.

Szakmai példakép
Több ember is van, aki valamilyen szempontból inspiratív.

Hobbi, amitől feltöltődik
Sportok: évekig versenyszerűen teniszeztem, imádok úszni, sielni, vitorlázni, a gyerekeimmel bármit csinálni, olvasni. Unatkozni nem szeretek és nem is szoktam.

Nagy tervek a magánéletében
Helyrehozni a nyelvtudásbéli hiányosságaimat, foglalkozni a tanult nyelvekkel.

Mottó
„Segítsd magadon, Isten is megsegít”, illetve, hogy mindennek oka és következménye is van.

Misszió
A kommunikációnak van egy komoly tolmácsfeladata is: az akadémiai világot összekapcsolni a nagyközönséggel, megteremteni azt  a kommunikációs hidat, amellyel a kutatások eredményét, valódi kérdéseket közérthetővé lehet tenni, illetve a közérthetőt is be lehet vinni a tudományos körbe, hogy így értsék meg egymást.

Kedvenc könyv
Sok van, most Jonass Jonasson második könyvét olvasom: Az analfabéta, aki tudott számolni.

Kedvenc film
A Mielőtt felkel a nap, Mielőtt lemegy a nap, Mielőtt éjfélt üt az óra triológia (a harmadikat még nem láttam)

Kedvenc költő/író
Heinrich Heine (őt csak németül szabad olvasni), Jonass Jonasson, Ulicskaja, de van még rajtuk kívül is nagyon sok.

Kedvenc zenei műfaj/előadó
Soft jazz

Kedvenc konyha vagy kedvenc étel
Amiért a világ végére elmennék az a vaníliafagyi, de egyébként nagyon szeretek sütni-főzni szinte bármit.

Járt már itt / utazni fog ide
A legutolsó két nyaralásunk, ami motorostúra volt Bordeaux környékén és Toscánában, nagyon emlékezetes volt, a Norvég fjordokat pedig még mindenképpen muszáj megnéznem.

Legmeghökkentőbb helyzete az életben
Idén támogattunk egy rendezvényt, ahol a helyszínen szembesültem azzal, hogy amit itt várnak tőlem, az nem egy prezentáció, hanem gyakorlatilag egy performansz, mindenféle segítség nélkül, egyfajta stand-up. De megcsináltam!

A legnagyobb boldogsága az életben
A gyerekeim.

+1, Üzenet
Csak megfontoltan, felelősen, de mindenképpen élvezettel élni az életet, és törekedni a teljességre, ami maga a boldogság!

Az interjút készítette: Laki Mónika

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése