TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Dove ismét a nők pszichéjére épít

7054
Minden nőben megvan az erő, hogy gyönyörűnek, magabiztosnak és sugárzónak érezze magát, a Dove által végzett társadalmi kísérlet szerint.

A kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy a nők riasztóan nagy, összesen 80 %-a érzi rosszul magát a kinézete miatt, ugyanakkor a kutatás az alábbira is rávilágított: a megfelelő hozzáállás utat engedhet, hogy  a nők átengedjék magukat a szépségnek, amely ott él bennük.

 


A kísérletet egy rövidfilm dokumentálja

A kísérlet vezetője a New York Times bestseller írója Dr. Ann Kearney-Cooke pszichológus volt, aki harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében. A doktor felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy egyedi „szépségtapaszt”, amelytől szebbnek fogják érezni magukat. Ezt követően a nőket megkérték, hogy számoljanak be a két hétben átélt személyes tapasztalatukról. A hölgyek kivétel nélkül úgy érezték, hogy a „szépségtapasz“ javított az önbecsülésükön, ezért a magánéletükben is olyan mértékű változás következett be, amekkorát korábban remélni sem mertek.


A kísérlet végén elárulták a nőknek, hogy a „szépségtapasz” valójában nem tartalmazott semmit, és azt, hogy szépnek érezték magukat, csakis önmaguknak, a bennük rejlő szépségnek köszönhetik. „Ha egy nő szépnek érzi magát, akkor boldogságot, magabiztosságot sugároz, és ez jelentős hatással van az életére – mondta Dr. Kearney-Cooke. – A kísérlet alanyai, sok más nőhöz hasonlóan, küzdenek azért, hogy felismerjék saját szépségüket, és ez súlyosan érinti a mindennapjaikat. Ezzel az úttörő jelentőségű kísérlettel be akartuk bizonyítani, hogy a szépség hozzáállás kérdése, az erő, amitől a nők szépnek érezhetik magukat, belülről fakad.”

A szépség hozzáállás kérdése
A Dove: Szépségtapasz című filmből világossá válik, hogy az alacsony önbecsülés milyen sok területen van hatással a nők életére. Amint egy nő elégedettebbé válik a külsejével, a személyes kapcsolatai is kivirulnak és sokkal optimistább lesz a napi rutin során is. Az egyik kísérletben részt vevő hölgy elárulta, hogy mindig is szégyellte a karját és kerülte a vásárlást. Már néhány napja tartott a kísérlet, amikor egyre szebbnek kezdte érezni magát, és életében először elhívta a lányát vásárolni. Felejthetetlen napot töltöttek együtt, és olyan ruhákat próbáltak fel, amikről álmodni sem mert korábban. A Dove reméli, hogy a Szépségtapasz film főszereplőinek inspiráló történetei olyan példát mutatnak, amely erőt és bátorságot ad a nőknek, és segít nekik felismerni a saját szépségüket.

„Nők ezrei mesélik nap mint nap, hogy milyen problémás kapcsolatot ápolnak szépségükkel, és ez mennyire nyomja rá bélyegét a magabiztosságukra és boldogságukra” – mondta Zelenák Katalin, a Dove magyarországi márkamenedzsere. – A Dove: Szépségtapasz film tökéletesen mutatja be, hogy a pozitív hozzáállásnak és nyitottságnak köszönhetően a nők szebbnek érezhetik magukat. Reméljük, hogy sikerült minden nőt inspirálnunk, és segítünk nekik abban, hogy ezentúl máshogy tekintsenek önmagukra.”
A Dove minden nőre számít, hogy egy olyan világot teremthessünk, amiben a szépség a magabiztosság forrása, nem pedig a szorongásé. Amikor a nők kirobbanó formában érzik magukat, egyúttal boldogabbak is. A Dove hisz annak fontosságában, hogy a nők felismerjék magukban a szépséget, ezáltal inspirálni tudják a következő generációt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése