TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legendásan kemény G-SHOCK több mint 30 éves történetének minden egyes pillanata az idő és a számok bűvöletében telt.

A törhetetlen modellek az évek során egyre népszerűbbek lettek, és köszönhetően a speciális jellemzőknek, rekordmennyiségű, több mint 70 millió G-SHOCK karóra talált gazdára a Föld 100 országában. Ezek közé tartozik, hogy a pilóta modellek megfelelnek a legszigorúbb repülős szabványoknak és előírásoknak, illetve, hogy egyes modellek 149 helyszínre vonatkozóan tudnak ár-apály adatokat megjeleníteni. Ám nemcsak a különleges tevékenységet és kemény fizikai munkát végzők, de az extrém sportok szerelmesei, a színészek és a zenészek is megkedvelték minden idők legstrapabíróbb karóráját.

Íme néhány fontos ismérv, amely népszerűvé tette a márkát:

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése