TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.

A 2008 májusában indult NoSalty mára Magyarország piacvezető receptoldala és egyben negyedik legnézettebb női portálja. A site 2012 májusában vált piacvezetővé az egyedi látogatók száma alapján. A NoSalty sikerének titka, hogy kontrollált, így minőségi közösségi tartalmat nyújt, strukturált formában. A NoSalty-ra kizárólag fotós recepteket lehet feltölteni, amelyet szerkesztők néznek át. Így mára több mint 41.000 ellenőrzött recept közül válogathat a havi több mint 1 millió felhasználó.


A Nyiss a változatosságra! promócióhoz a NoSalty külön microsite-ot készített, hogy izgalmas tippeken és praktikákon keresztül mutassa be a magyar fogyasztóknak, hányféle finom falat is készülhet ezekből a finom natúr alapanyagokból. A promóció során 50 termékkód összegyűjtése (a Danone natúr joghurtok és kefirek 140 g-os vagy 4x130 g-os kiszerelésű poharas termékeinek belsejéből) és a www.nyissavaltozatossagra.hu oldalra való feltöltése után, félóránként egy 3000 Ft-os NoSalty vásárlási utalványt lehet nyerni, amelyet a NoSalty Webshopjában 2014. augusztus 31-ig használhatnak fel a szerencsések.   

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése