TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.

A 2008 májusában indult NoSalty mára Magyarország piacvezető receptoldala és egyben negyedik legnézettebb női portálja. A site 2012 májusában vált piacvezetővé az egyedi látogatók száma alapján. A NoSalty sikerének titka, hogy kontrollált, így minőségi közösségi tartalmat nyújt, strukturált formában. A NoSalty-ra kizárólag fotós recepteket lehet feltölteni, amelyet szerkesztők néznek át. Így mára több mint 41.000 ellenőrzött recept közül válogathat a havi több mint 1 millió felhasználó.


A Nyiss a változatosságra! promócióhoz a NoSalty külön microsite-ot készített, hogy izgalmas tippeken és praktikákon keresztül mutassa be a magyar fogyasztóknak, hányféle finom falat is készülhet ezekből a finom natúr alapanyagokból. A promóció során 50 termékkód összegyűjtése (a Danone natúr joghurtok és kefirek 140 g-os vagy 4x130 g-os kiszerelésű poharas termékeinek belsejéből) és a www.nyissavaltozatossagra.hu oldalra való feltöltése után, félóránként egy 3000 Ft-os NoSalty vásárlási utalványt lehet nyerni, amelyet a NoSalty Webshopjában 2014. augusztus 31-ig használhatnak fel a szerencsések.   

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése