TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újságírók bevonásával megtervezett szolgáltatás segíti mostantól a hazai KKV szektort a sajtókapcsolatokban.

Az ügynökségeket és saját alkalmazottat megfizetni nem tudó cégek az időszakos sajtómegjelenések érdekében egy egyszerű új online alkalmazást vehetnek igénybe. Egy cégnek korábban két választása volt, ha egy közérdeklődésre számot tartó hír kapcsán megpróbált a sajtó hasábjain megjelenni: fordulhatott kommunikációs ügynökséghez, ahol az egyszerű feladatok mellett komplett stratégiát építettek fel számára, vagy felvehetett erre egy alkalmazottat, aki házon belül végezte hosszú távon a feladatát. A két opcióban az a közös, hogy költségekkel jár, és átfogóbb megoldást ad, mint amilyenre néhány vállalkozásnak szüksége van.


GetPress alkotói szerint nem minden cégnek van lehetősége arra, hogy nagyobb összeget fordítson sajtókommunikációra, és sokaknál nincs is folyamatosan olyan hírértékkel bíró esemény, amely médiafigyelemre számíthatna. Ezek a vállalatok így nem is fordulnak ügynökségekhez, és alkalmazottat sem vesznek fel, viszont a szaktudás hiánya miatt nehézségekbe ütköznek, amikor sajtómegjelenést szeretnének elérni valamilyen történés kapcsán. Az időről-időre felmerülő problémájukat egy jól megírt sajtóközlemény, és annak szakszerű kiküldése orvosolhatja, amely most az új szolgáltatás révén könnyen hozzáférhető. A készítők PR szolgáltatástól szokatlan módon újságírókat is bevontak az oldal tervezésébe, akik észrevételeikkel, javaslataikkal alakították a weboldal működését, hogy a GetPress és a sajtó együttműködése minél hatékonyabb lehessen.

„A megrendelők mellett a közös siker érdekében az újságírók véleménye is fontos volt a fejlesztés során. Meg kívántuk ismerni szokásaikat, és a mi gyakorlatunkat eszerint alakítani, hogy a majdani együttműködésünkből az ügyfeleink profitáljanak. – mondta el Szöllősi Gergely, a GetPress alapítója az újfajta megközelítés mögötti motivációt.

A megrendelőknek egy néhány vázlatpontból álló űrlapot kell kitölteniük az oldalon, amely alapján a GetPressnél dolgozó újságírók és PR szakemberek összeállítják a közleményt, majd annak kiküldését és monitorozását is levezénylik. Komplett tanácsadás és stratégiai tervezés szándékosan nem szerepel a szolgáltatások között, a készítők szerint ugyanis erre továbbra is az ügynökségek és teljes munkaidőben foglalkoztatott szakemberek alkalmasak.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése