TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hashtageld be a Swarovski lookod!

7015
Az Instagramon hirdet versenyt a divat iránt érdeklődőknek az ékszermanufaktúra.Nem árt szeretni a márkát, mert az indulás feltétele és a nyeremény is Swarovski.

Március 25-től április 21-ig négy  vezető nemzetközi blogger osztj meg styling ötleteit, inspirációit: posztokon keresztül mutatják be a 2014-es tavaszi/nyári szezon 4 must-have viseletét a Swarovski ékszereket használva.

A verseny minden héten más-más témára és viseletre fókuszál. A versenyben bárki részt vehet, aki olyan, az aheti témára fókuszáló, a #SwarovskiLook hashtaggel ellátott fotót posztol magáról az Instagramon, amelyen Swarovski ékszert visel. A nemzetközi vendég blogger minden héten kiválaszt egy nyertest, aki az aheti témával kapcsolatos 3 db Swarovksi ékszert nyer. A heti nyertesek a grand finaléba is bekerülnek – a verseny végső nyertetést április 21-én választja ki a 4 blogger és a Swarovski képviselői. A fődíj 1 évre elegendő Swarovski ékszer.

Az első héten Amber Renae, az ausztrál The Style Engineer bloggere mutatja be az ‘Everyday Chic’ viseletet. A második hét az ‘Urban Glam’ jegyében telik el, a spanyol Priscilla Betancor (My Showroom Blog) vezetesével. A Mellow Mayo szerzője, a hong kongi Mayo Wo osztja meg ötleteit a ‘Spring Look’ téma keretein belül a harmadik héten. Végezetül pedig Jenny Bernheim, amerikai blogger, stylist és tervező mutatja be a ‘More is More’ trendet, a Margo and Me című blogon keresztül. Magyarországon eközben Festy prezentálja az „Everyday Chic” témát, aki 2009 óta írja a Festy in Style blogot és közel 45,000 rajongója van a Facebookon.



Az interakítv #SwarovskiLook verseny pont a márka és a 2014-es tavaszi-nyári kollekció sokoldalúságát mutatja „Az ékszerek játékosak, nincsenek szabályok. Fontos, hogy bátrak kombináljuk őket és közben szórakozzunk jól” – mondta el Nathalie Colin, a Swarovski kreatív igazgazótja.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése