TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hashtageld be a Swarovski lookod!

7015
Az Instagramon hirdet versenyt a divat iránt érdeklődőknek az ékszermanufaktúra.Nem árt szeretni a márkát, mert az indulás feltétele és a nyeremény is Swarovski.

Március 25-től április 21-ig négy  vezető nemzetközi blogger osztj meg styling ötleteit, inspirációit: posztokon keresztül mutatják be a 2014-es tavaszi/nyári szezon 4 must-have viseletét a Swarovski ékszereket használva.

A verseny minden héten más-más témára és viseletre fókuszál. A versenyben bárki részt vehet, aki olyan, az aheti témára fókuszáló, a #SwarovskiLook hashtaggel ellátott fotót posztol magáról az Instagramon, amelyen Swarovski ékszert visel. A nemzetközi vendég blogger minden héten kiválaszt egy nyertest, aki az aheti témával kapcsolatos 3 db Swarovksi ékszert nyer. A heti nyertesek a grand finaléba is bekerülnek – a verseny végső nyertetést április 21-én választja ki a 4 blogger és a Swarovski képviselői. A fődíj 1 évre elegendő Swarovski ékszer.

Az első héten Amber Renae, az ausztrál The Style Engineer bloggere mutatja be az ‘Everyday Chic’ viseletet. A második hét az ‘Urban Glam’ jegyében telik el, a spanyol Priscilla Betancor (My Showroom Blog) vezetesével. A Mellow Mayo szerzője, a hong kongi Mayo Wo osztja meg ötleteit a ‘Spring Look’ téma keretein belül a harmadik héten. Végezetül pedig Jenny Bernheim, amerikai blogger, stylist és tervező mutatja be a ‘More is More’ trendet, a Margo and Me című blogon keresztül. Magyarországon eközben Festy prezentálja az „Everyday Chic” témát, aki 2009 óta írja a Festy in Style blogot és közel 45,000 rajongója van a Facebookon.



Az interakítv #SwarovskiLook verseny pont a márka és a 2014-es tavaszi-nyári kollekció sokoldalúságát mutatja „Az ékszerek játékosak, nincsenek szabályok. Fontos, hogy bátrak kombináljuk őket és közben szórakozzunk jól” – mondta el Nathalie Colin, a Swarovski kreatív igazgazótja.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése