TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ha márkákról van szó, a hasát szereti a magyar

7010
A magyar márkákat ismerjük és szeretjük, ugyanakkor a nemzetközi brandek tarolnak majdnem minden kategóriában a Superbrands TOP Márka kutatásában.

A 800 fő megkérdezésével készült felmérésben az vizsgálták, hogy a hazai fogyasztók körében melyek a legismertebb illetve legkedveltebb márkák. A GfK által végzett Superbrands TOP Márka kutatás a 15 éves és idősebb internet eléréssel rendelkező magyar lakosságot reprezentálja, nem, kor és lakóhely szerint. Az adatfelvétel online (CAWI – számítógéppel támogatott online megkérdezés) módszerrel készült 2014 februárjában. A minta alapján a 10 legismertebb márka közül egyetlen egy nem élelmiszeripari vállalat. Az ismertségi lista élén 93 százalékos ismertséggel az RTL Klub végzett, de dobogós lett még a Balaton Szelet (92 %) és a Győri Édes (91 %) is. A lista további helyezéseit zömében a tradicionális hazai márkák szerezték meg, a Pöttyös Túró Rudi például csak egy százalékkal maradt le a Győri Édes mögött. Az ötödik és hatodik helyen a Sport Szelet és a Sió osztozik. A Top 10-es lista további szereplői rendre a Boci, a Pepsi, a Milka és a Pilóta keksz lett 87-87 százalékkal.


Az iparágak tekintetében sem olyan homogén a legkedveltebbek sora, mint a legismertebb márkák élmezőnye. A rangsor első helyen a Győri Édes végzett, amit a Sport Szelet és a Sió követ a sorban. A Pöttyös Túró Rudi itt is lecsúszott a dobogó harmadik fokáról és negyedikként zárt 2014-ben. A magyarok által az ötödik legjobban kedvelt márka a Fanta, de előkelő helyen végzett a Spar, a Nivea és a Tesco is. A tíz legkedveltebb márka listáját a MOL és a Balaton Szelet zárja.

Superbrands TOP Márkakutatás Ismertség 2014.
1.    RTL klub
2.    Balaton szelet
3.    Győri Édes
4.    Pöttyös Túró Rudi
5.    Sport szelet
6.    Sió
7.    Boci
8.    Pepsi
9.    Milka
10.    Győri Pilóta



Superbrands TOP Márkakutatás Kedveltség 2014.
1.    Győri Édes
2.    Sport Szelet
3.    Sió
4.    Pöttyös túró rudi
5.    Fanta
6.    Spar
7.    Nivea
8.    Tesco
9.    MOL
10.    Balaton Szelet

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése