TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Állást is ajánl a diplomásoknak: a Growww program keretében idén 250 pozícióra lehet pályázni 11 országban.

A MOL-csoport 2014-ben hetedszer indította el Freshhh „vetélkedőjét”. Az egyetemi és főiskolai hallgatókból álló csapatok nem csupán a játék és tanulás kedvéért, hanem a 20 000 eurós össznyereményért és egy lehetséges karrierért is versenyeznek. A versenyre eddig 45 ország 290 egyetemének 318 csapata regisztrált. A magyar egyetemekről és főiskolákról idén rekord számú nevezés érkezett. A jelentkezéseket 2014. április 7-ig fogadják, miközben zajlik az olajipari cégcsoport globális, díjnyertes diplomás programja is. A Growww keretében idén összesen 250 pozícióra lehet pályázni a MOL 25 vállalatánál, 11 országban. Ez a 250 új alkalmazottat jelent abból a 29.000 munkavállalóból, akit a magyar vállalatóriás alkalmaz világszerte.

A MOL-csoport nyolcadik éve nyújt egyedülálló lehetőséget fiatal, rövid munkatapasztalattal rendelkező diplomásoknak globális programjában, hogy a Growww-n keresztül karrierjüket egy nemzetközi nagyvállalatnál indítsák el, ahol szakértő irányítás mellett, multikulturális munkakörnyezetben bizonyíthatják rátermettségüket. A vállalat több mint 250 csoportszintű pozíciót kínál, a mérnöki, üzleti, IT, természettudományi területektől a társadalomtudományokéig. Idén a MOL-csoport 25 vállalatánál, 11 országban (Horvátország, Csehország, Magyarország, Irak, Pakisztán, Lengyelország, Románia, Oroszország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) ajánlanak Growww-s pozíciókat a program résztvevői számára.

“A mérnöki és természettudományos karrierlehetőségek kevésbé népszerűek ma a fiatalok körében. A MOL-csoportnál hisszük, hogy elengedhetetlen a tehetségek támogatása ezeken a területeken, olyan lehetőségekkel, amelyek a legjobban szolgálják kibontakozásukat és fejlődésüket. A program indulása, azaz 2007. óta 1360 Growww-s munkatársat alkalmaztunk, és a különböző országokban dolgozó vezetőink egy része is közülük került ki. A program résztvevőinek 20 %-át előléptették a szervezeten belül, ami igazolja, hogy valóban a legjobb jelentkezőket választottuk ki” – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

„Először megismertem a szervezet működését és szabályait, utána tenderfolyamatok lebonyolításában vettem részt kollégáim segítségével. Mostanra már egyedül is menedzselni tudom ezeket. Megtanultam, hogy ne féljek a kihívásoktól” – mondta Kovács Blanka, korábbi Growww résztvevő.

A program folyamatosan nyomon követhető a Growww Facebook oldalán!

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése