TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új márkastratégia a Metrónál

6999
A funkcionalitás mellett az érzelmek, a partneri kapcsolatok is előtérbe kerülnek a Metro új márkastratégiájában.

Erről Karel Frans van Helbergen, a Metro kelet-európai régiójának vezetője beszélt a SIRHA Budapest kiállításon. Elmondta, hogy a 20 éves hazai és 50 éves nemzetközi születésnapot ünneplő vállalat a piaci és fogyasztói magatartás változásaira reagálva maga is a megújulás mellett döntött.

„Idén 50 éves nemzetközi és 20 éves magyarországi jubileumát ünnepli a Metro, ami, a büszkeség mellett, hogy több évtizede tudjuk sikeresen és minden igényt kielégítően kiszolgálni vevőinket, több felelősséggel is jár. Az elmúlt évtizedekben hatalmas változások történtek a piac és a fogyasztók tekintetében, amihez nekünk is alkalmazkodnunk kell” – vezette fel az új, You&Metro márkastratégiát Karel Frans van Helbergen.

„A You&Metro központja a vevő, akinek sikere, elégedettsége és kiszolgálása az első. Korábban vásárlóink jöttek el magas minőségű és megbízható termékkínálatunk miatt hozzánk, és mi voltunk a piramis csúcsán. Most ezt a piramist megfordítottuk és vásárlóink vannak a tetején, akiket alázatos munkával és személyes partneri kapcsolatokkal igyekszünk elérni és kiszolgálni, amellett, hogy természetesen továbbra is a piacon egyedülálló minőséget és termékkínálatot biztosítunk” – tette hozzá a Metro kelet-európai régiójának vezetője.

A You&Metro kampány március 10. és 12. között megrendezett SIRHA Budapest élelmiszeripari és gasztronómiai szakvásáron debütált a Metro közel 800 nm-es kiállítóterének minden egyes helyszínén. A kampány ezt követő részeként sikeres magyar vállalkozók mesélik el történetüket és mutatkoznak be a YOU&METRO kisfilmek sorozatában.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése