TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új márkastratégia a Metrónál

6999
A funkcionalitás mellett az érzelmek, a partneri kapcsolatok is előtérbe kerülnek a Metro új márkastratégiájában.

Erről Karel Frans van Helbergen, a Metro kelet-európai régiójának vezetője beszélt a SIRHA Budapest kiállításon. Elmondta, hogy a 20 éves hazai és 50 éves nemzetközi születésnapot ünneplő vállalat a piaci és fogyasztói magatartás változásaira reagálva maga is a megújulás mellett döntött.

„Idén 50 éves nemzetközi és 20 éves magyarországi jubileumát ünnepli a Metro, ami, a büszkeség mellett, hogy több évtizede tudjuk sikeresen és minden igényt kielégítően kiszolgálni vevőinket, több felelősséggel is jár. Az elmúlt évtizedekben hatalmas változások történtek a piac és a fogyasztók tekintetében, amihez nekünk is alkalmazkodnunk kell” – vezette fel az új, You&Metro márkastratégiát Karel Frans van Helbergen.

„A You&Metro központja a vevő, akinek sikere, elégedettsége és kiszolgálása az első. Korábban vásárlóink jöttek el magas minőségű és megbízható termékkínálatunk miatt hozzánk, és mi voltunk a piramis csúcsán. Most ezt a piramist megfordítottuk és vásárlóink vannak a tetején, akiket alázatos munkával és személyes partneri kapcsolatokkal igyekszünk elérni és kiszolgálni, amellett, hogy természetesen továbbra is a piacon egyedülálló minőséget és termékkínálatot biztosítunk” – tette hozzá a Metro kelet-európai régiójának vezetője.

A You&Metro kampány március 10. és 12. között megrendezett SIRHA Budapest élelmiszeripari és gasztronómiai szakvásáron debütált a Metro közel 800 nm-es kiállítóterének minden egyes helyszínén. A kampány ezt követő részeként sikeres magyar vállalkozók mesélik el történetüket és mutatkoznak be a YOU&METRO kisfilmek sorozatában.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése