TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.

A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló expressz.hu  régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosa, a TME Csoport úgy határozott, hogy kivonul Magyarországról. A Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. Az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi expressz.hu hirdetőket is.


„Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” – mondta el Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke. „A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta. Mi a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is” – tette hozzá Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése