TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.

A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló expressz.hu  régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosa, a TME Csoport úgy határozott, hogy kivonul Magyarországról. A Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. Az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi expressz.hu hirdetőket is.


„Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” – mondta el Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke. „A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta. Mi a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is” – tette hozzá Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése