TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.

A kolumbiai származású szupersztár az Activia joghurtmárka Belülről fakadó mosolyok című nemzetközileg integrált kampányának arca lesz. A kampány részét képezi a televíziós, digitális, nyomtatott sajtó, outdoor, eladáshelyi és PR megjelenés, valamint az új reklámfilm március 16-án látható egy időben a világ több mint 50 országában. A Barcelonában készült reklámfilmben a táncra és a belülről fakadó mosolyokra helyezik a hangsúlyt.

Shakira a kiegyensúlyozott táplálkozással és a mozgással kapcsolatban így nyilatkozott: „Hiszem, hogy belső egészségünk megóvása a kulcsa annak, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. A tánccal pedig ki lehet fejezni azt az összhangot, amikor kívül és belül egyaránt jól érezzük magunkat.”

Shakira új dala, a Dare (La La La), amely a március 25-én megjelenő Shakira című albumonlesz majd megtalálható, az új reklámfilm zenéje is egyben. A Vinizius Young & Rubicam Barcelona által készített reklámfilmet a méltán híres fotós és rendező, Jaume de Laiguan rendezte, de a csapat tagja volt továbbá az Oscar-díjas művészeti igazgató, Eugenio Caballero és a díjnyertes Javier Aguirresarobe is.

A TV-reklámok között található egy 45 másodperces, a kampány indulásakor a világ minden pontján azonos formában látható film, valamint egy-egy lokálisan adaptált 20 és 30 másodperces változat is készül az adott ország sajátosságainak megfelelően. A kampányt nemcsak egy erős digitális kommunikáció támogatja, de egy széles célcsoportot elérő PR-aktivitás is, amelynek részét képezi a sajtóval való folyamatos kapcsolattartás, a közösségi oldalakon való jelenlét, rendezvények szervezése, valamint termékminta osztása.

Luca Casaura, a Danone Csoporton belül az Activia márkáért felelős nemzetközi marketing alelnöke a kampánnyal kapcsolatban hangsúlyozta: „Ez az első ilyen nemzetközileg koordinált, közösen megvalósított kampány mind az Activia, mind pedig a Danone Csoport életében is. Ez a legnagyobb és legkidolgozottabb, az összes országot összefogó kezdeményezés a vállalatnál, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a zenei világ egyik leghíresebb sztárját sikerült megnyerni a márka nagykövetének.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése