TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Osztrák-magyar bormarketing konzultáció

6994
Kicsi, de különleges – ilyen az osztrák borkínálat a nemzetközi palettán. Nincs tömeggyártás, csak egyedi alkotások, amelyek minden igényes borlapon megtalálhatóak a világon.

Bár boraink gyakran ugyanabból a szőlőfajtából és hasonlóan évszázados hagyományok útján készül, a bormarketing területén még nyugati szomszédunk mögött járunk. Ezért is fontosak az olyan szakmai összejövetelek, mint az I. Magyar-osztrák Bortalálkozó, ahol öt hazai és négy osztrák pincészet borászai gyűltek össze a DiVino Borbárban. A program során borakadémikusokkal, turisztikai és marketing szakértőkkel közösen azt a témát járták körbe, mi a bor szerepe a turizmusban és hogyan járulhat hozzá a sikerekhez a borászok új generációja.

Később, az esti fogadás meghívottjai ifj. Szepsy Istvánnak ítélték oda a közönségdíjat Percze furmintjáért, amely az osztrák Wagram borvidék legjobbjai közé tartozó Leth Borászat zöld veltelinijével mutatkozott be párban. Rajtuk kívül a magyar borászokat a Laposa Birtok (Badacsony), a Figula (Balatonfüred), az Árvay (Tokaj) és a Takler (Szekszárd) Pincészet képviselte. Osztrák részről a Wohlmuth, a Tesch és az Angerhof-Tschida Borászatok öregbítették az osztrák bor hírnevét.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése