TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Osztrák-magyar bormarketing konzultáció

6994
Kicsi, de különleges – ilyen az osztrák borkínálat a nemzetközi palettán. Nincs tömeggyártás, csak egyedi alkotások, amelyek minden igényes borlapon megtalálhatóak a világon.

Bár boraink gyakran ugyanabból a szőlőfajtából és hasonlóan évszázados hagyományok útján készül, a bormarketing területén még nyugati szomszédunk mögött járunk. Ezért is fontosak az olyan szakmai összejövetelek, mint az I. Magyar-osztrák Bortalálkozó, ahol öt hazai és négy osztrák pincészet borászai gyűltek össze a DiVino Borbárban. A program során borakadémikusokkal, turisztikai és marketing szakértőkkel közösen azt a témát járták körbe, mi a bor szerepe a turizmusban és hogyan járulhat hozzá a sikerekhez a borászok új generációja.

Később, az esti fogadás meghívottjai ifj. Szepsy Istvánnak ítélték oda a közönségdíjat Percze furmintjáért, amely az osztrák Wagram borvidék legjobbjai közé tartozó Leth Borászat zöld veltelinijével mutatkozott be párban. Rajtuk kívül a magyar borászokat a Laposa Birtok (Badacsony), a Figula (Balatonfüred), az Árvay (Tokaj) és a Takler (Szekszárd) Pincészet képviselte. Osztrák részről a Wohlmuth, a Tesch és az Angerhof-Tschida Borászatok öregbítették az osztrák bor hírnevét.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése