TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését, amelyben az európai kommunikációs szakemberekre váró kihívásokat kutatják.

Nyolcadik alkalommal indítják útjára a European Communication Monitor elnevezésű kutatást. Az átfogó nemzetközi felmérés keretében a stratégiai kommunikáció legfontosabb kérdéseire keresik a választ. A www.communicationmonitor.eu oldalon elérhető kutatást, amelyet a Ketchum, a világ egyik legnagyobb ügynökségi hálózata szponzorál, a Kommunikációs Igazgatók Európai Szövetsége (EACD) valamint az Európai Public Relations Oktatási és Kutatási Szövetség (EUPREA) vezeti, az eredményeket pedig tizenegy egyetem bevonásával elemzik majd.

 

A 2014-es felmérésben olyan témákkal foglalkoznak, mint a mobil kommunikáció vagy az online és offline közösségi hálók. Emellett keresik a választ arra is, hogy milyen a jó vezetői kommunikáció, hogyan befolyásolja a nemek arányának eltolódása a kommunikációs szakmát, vagy hogy éppen mik jellemzik a kiválóan működő kommunikációs osztályokat?

 

A kutatás végén nemcsak az összesített eredményeket elemzik, de összehasonlítják az egyes országok válaszait valamint a különböző típusú szervezetekre jellemző folyamatokat is. A felmérés eredményeit 2014 nyarán publikálják majd, amelyet minden résztvevő megkap. Emellett a válaszadók részt vesznek egy nyereményjátékban is, amelyen öt Lomography fényképezőgépet sorsolnak ki.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése