TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.

A Farmec portfóliójában több mint 400 termék található, ezeket Európába, Ázsiába és Észak-Amerikába exportálja. A portfólió legfontosabb tagja a Gerovital márka, amely a világ vezető öregedés gátló termékei közé tartozik.  A bőrápolás terén szerzett 120 éves tapasztalat, a környezet tisztelete, a legújabb generációs összetevők és az eredetiség bizonyítják a Farmec, mint kozmetikai cég minőség iránti elkötelezettségét.


„Nagyon örülök, hogy a Farmec, egy ilyen komoly és ambiciózus cég került a portfóliónkba. Ez az ügyfél akvizíció tökéletesen illeszkedik nemzetközi stratégiánkba, és kiemeli cégünk erősségét a régióban” – jelentette ki  Boris Beker, a Chapter 4 Magyarország managing partnere.

Az egy évvel ezelőtt kezdődött romániai együttműködést követően Magyarország a második piac, ahol a bécsi központú Chapter 4 kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a Farmec számára. A Chapter 4 magyarországi ügyfélkapcsolati vezetője Murányi Edit felel majd a márkáért.

„Olyan stratégiában és kreatív megközelítésben erős ügynökséget kerestünk, akik hisznek értékeinkben és küldetésünkben. Miután Romániában már több mint egy éve a Chapter 4 ottani cége felelős a kommunikációnkért, a meggyőző tenderanyag ismeretében logikus lépés volt őket választanunk” – mondta Fülöp Enikő, a Farmec magyarországi értékesítési igazgatója.

A Chapter 4 Magyarország a következő területeken nyújt kommunikációs szolgáltatásokat a Farmec számára: média kapcsolatok, kommunikációs kampányok tervezése és lebonyolítása, teljes körű vállalati és márka kommunikáció, valamint különböző rendezvények, események szervezése.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése