TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Február 1-jén indult a BTel legújabb szolgáltatása az Xprime, amelynek segítségévek az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az internet szolgáltatásuk havidíját.

Az Xprime egy vadonatúj szolgáltatás, amelynek segítségével tartósan csökkenthető – akár le is nullázható – az internet előfizetés havidíja a Btel ügyfelei számára. Az indulás óta közel 9000 háztartás vette már igénybe az új terméket, ez a szám a BTel hétéves történetében rekordnak számít, hiszen ez a teljes ügyfélkör (100 000 háztartás) majdnem 10 %-a. Az eredmények a menedzsment várakozásait is felülmúlták.

Az új szolgáltatás Facebook oldala az Xprimeworld február 5-én indult és egy hét alatt 6700-nál is több rajongót gyűjtött. Az Xprime azonban nem csak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról  is komoly érdeklődés mutatkozik a termék iránt.

„Az eddigi adatok alapján azt látjuk, hogy a termék a terveknek megfelelő, sőt azt jelentősen meghaladó eredményeket produkál, így a Btel 2014-es bővülési tervei biztosnak látszanak.  Az Xprime napokon belül új szolgáltatásokkal egészül ki és a vezetőség nagy erőkkel dolgozik azon, hogy márciusban a szlovák, osztrák, és német piacon is elinduljon a Btel és az Xprime” – mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.

Az új szolgáltatásban a rendszer, böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklám blokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, amiket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet előfizetés havidíját. Az Xprime esetében egy általános napi internet használat mellett (3-4 óra/nap) 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud „lenullázni" egy átlagos (3000 Ft-os) előfizetési díjat.  Az új termék nagy előnye, hogy nem lassítja az internetet, így megmarad a felhasználói élmény és a reklámok megnézése is mindössze két percet vesz igénybe.

Egy jól átlátható és ellenőrizhető rendszer biztosítja az ügyfelek számára a folyamatos tájékoztatást. Az előfizetők az Xprime mellé saját webirodát is kapnak, ahol pontosan nyomon tudják követni a kreditek számát és jóváírásuk státuszát.

További információ: www.xprime.hu

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése