TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Február 1-jén indult a BTel legújabb szolgáltatása az Xprime, amelynek segítségévek az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az internet szolgáltatásuk havidíját.

Az Xprime egy vadonatúj szolgáltatás, amelynek segítségével tartósan csökkenthető – akár le is nullázható – az internet előfizetés havidíja a Btel ügyfelei számára. Az indulás óta közel 9000 háztartás vette már igénybe az új terméket, ez a szám a BTel hétéves történetében rekordnak számít, hiszen ez a teljes ügyfélkör (100 000 háztartás) majdnem 10 %-a. Az eredmények a menedzsment várakozásait is felülmúlták.

Az új szolgáltatás Facebook oldala az Xprimeworld február 5-én indult és egy hét alatt 6700-nál is több rajongót gyűjtött. Az Xprime azonban nem csak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról  is komoly érdeklődés mutatkozik a termék iránt.

„Az eddigi adatok alapján azt látjuk, hogy a termék a terveknek megfelelő, sőt azt jelentősen meghaladó eredményeket produkál, így a Btel 2014-es bővülési tervei biztosnak látszanak.  Az Xprime napokon belül új szolgáltatásokkal egészül ki és a vezetőség nagy erőkkel dolgozik azon, hogy márciusban a szlovák, osztrák, és német piacon is elinduljon a Btel és az Xprime” – mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.

Az új szolgáltatásban a rendszer, böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklám blokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, amiket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet előfizetés havidíját. Az Xprime esetében egy általános napi internet használat mellett (3-4 óra/nap) 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud „lenullázni" egy átlagos (3000 Ft-os) előfizetési díjat.  Az új termék nagy előnye, hogy nem lassítja az internetet, így megmarad a felhasználói élmény és a reklámok megnézése is mindössze két percet vesz igénybe.

Egy jól átlátható és ellenőrizhető rendszer biztosítja az ügyfelek számára a folyamatos tájékoztatást. Az előfizetők az Xprime mellé saját webirodát is kapnak, ahol pontosan nyomon tudják követni a kreditek számát és jóváírásuk státuszát.

További információ: www.xprime.hu

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése