TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Az üdítőmárka speciális automatája az egyik svéd buszmegálló oldalfalát transzformálja képernyővé, amelyen vadregényes tájak jelennek meg vásárlás esetén. A vetített képek persze nyáron készültek, így enyhítve a tél fagyos hangulatán.

Az ambient a #ReasonstoBelieve kampány része, amely eredetileg karácsonyra készült, és fő üzenete, hogy mindenkinek része van pozitív pillanatokban élete során.

(marketinginfo.hu)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése