TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.

2014 januárjától minden Telenor üzletben elektronikus formában érhetők el az olyan hivatalos dokumentumok, mint például az Általános Szerződési Feltételek, Díjszabások, vagy a Szerviz Szabályzat. A teljes egészében megújult érintőképernyős felületek két vadonatúj funkcióval is kibővültek, így mostantól minden Telenor üzletbe látogató, digitális formában érheti el a legújabb akciókat, és az egyéb hivatalos dokumentumokat is, a kedvelt készülékkeresés és –összehasonlítás funkciók mellett.

Az új kezdeményezéssel nem csak a folyamatosan fejlődő digitális világgal tart lépést a Telenor, de jelentős költségeket is megtakarít, hiszen a folyamatosan frissülő online tartalmaknak köszönhetően nincs többé szükség felesleges nyomtatásra, így könnyedén nélkülözhető az eddig évente akár több százezer oldalnyi papírt is felemésztő dokumentálás. Amennyiben az ügyfél kéri, a dokumentumok kinyomtatására továbbra is lehetőség van, de az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az előfizetők is átláthatóbbnak és könnyebben kezelhetőnek tartják az elektronikus megjelenítést.

 

A digitalizálás mellett azonban a Telenor arra is odafigyel, hogy a még papíralapú dokumentumok kibocsájtásával a lehető legkevésbé károsítsa a környezetet. Éppen ezért minden egyes nyomtatvány egy független, civil, non-profit szervezet, az Erdőgondnoksági Tanács által minősített, úgynevezett FSC papírok felhasználásával készül el, kizárólag vegyszermentes gyártási technológiával, növényi olajbázisú festékkel. Az FSC védjegy garantálja, hogy a felhasznált papír olyan erdőgazdálkodásból származik, ahol a kitermelés és az erdő újratelepítése során figyelembe veszik az élővilág sokféleségét, és az ökologiai egyensúly fenntartását, így garantálva az egyensúly megtartását.Mindez a számok tükrében azt jelenti, hogy a Telenor 2013-ban 65 858 kg FSC papír felhasználásával 1155 fa újraültetésében működött közre.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése