TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.

A BBC új csatornán próbálja terjeszteni a világ legfrissebb híreit: a News Instagram profilján a hétköznapokon összesen 3 összefoglaló videót posztolnak a követőknek. Január 16-án indult a próbahónap, és ha működik a dolog, folytatják.

A BBC News  Online vezetője, Steve Hermann a The Guardiannak arról mesélt, hogy a videós hírösszefoglalók ötletét az adta, hogy decemberben az Egyesült Királyságban többen figyelték a híreket mobileszközökről a BBC iPlayeren, mint desktopon. Felismerték, hogy változnak az emberek hírfogyasztási szokásai, ráadásul az olyan közösségi felületeken, mint az Instagram, új közönség felé nyithatnak.

A 15 másodperces összefoglalóknak a BBC az Instafax nevet adták, ami a 2012-ben megszüntetett korábbi teletextes, rövid beszámolókra, a Ceefax szolgáltatásra utal.

Nem a BBC az első és egyetlen hírcsatorna vagy portál, ami rövid összefoglalókkal bombázza a közösségi felületeket. A NowThis News például már 2012 óta kifejezetten erre épít. Úgy tűnik tehát, hogy a híroldalak, csatornák is felismerték a közösségi oldalak, főként az instagramos videók hasznát, amit már a filmforgalmazók is előszeretettel alkalmaznak újdonságaik népszerűsítésére.

(SocialDaily)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése