TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.

A BBC új csatornán próbálja terjeszteni a világ legfrissebb híreit: a News Instagram profilján a hétköznapokon összesen 3 összefoglaló videót posztolnak a követőknek. Január 16-án indult a próbahónap, és ha működik a dolog, folytatják.

A BBC News  Online vezetője, Steve Hermann a The Guardiannak arról mesélt, hogy a videós hírösszefoglalók ötletét az adta, hogy decemberben az Egyesült Királyságban többen figyelték a híreket mobileszközökről a BBC iPlayeren, mint desktopon. Felismerték, hogy változnak az emberek hírfogyasztási szokásai, ráadásul az olyan közösségi felületeken, mint az Instagram, új közönség felé nyithatnak.

A 15 másodperces összefoglalóknak a BBC az Instafax nevet adták, ami a 2012-ben megszüntetett korábbi teletextes, rövid beszámolókra, a Ceefax szolgáltatásra utal.

Nem a BBC az első és egyetlen hírcsatorna vagy portál, ami rövid összefoglalókkal bombázza a közösségi felületeket. A NowThis News például már 2012 óta kifejezetten erre épít. Úgy tűnik tehát, hogy a híroldalak, csatornák is felismerték a közösségi oldalak, főként az instagramos videók hasznát, amit már a filmforgalmazók is előszeretettel alkalmaznak újdonságaik népszerűsítésére.

(SocialDaily)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése