TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Boross Dávid / Oázis Kertészet

6859
„Ez egy pozitív szakma, a kertészet és a köré épülő téma jó dolog, és ezért mindenhol szívesen fogadnak minket."

Boross Dávid

Születési idő
1980. október.  8.

Iskolái
BKE (Corvinus), 2004.

Jelenlegi cég és pozíció
Oázis Kertészet, marketing és fejlesztési igazgató, társtulajdonos (2003-tól)

Korábbi cégek és pozíciók
Az Oázis családi vállalkozás, édesapám alapította, én pedig gyakorlatilag 16 éves koromtól itt vagyok, többféle munkakört végigjárva. Az volt a cél, hogy kívül-belül ismerjem a céget.

Nyelvtudás
angol, német

Mit szeret legjobban a szakmájában?
Ez egy pozitív szakma
, a kertészet és a köré épülő téma jó dolog, és ezért mindenhol szívesen fogadnak minket. Ami a marketinget illeti, azt szeretem, hogy azokban a száraz szakmai dolgokban, amiknek a föld tápértékéhez vagy a locsolás sűrűségéhez semmi köze nincs (átlag kosárérték, átlagvásárló) is be szoktak jönni a becsléseim, és ez engem örömmel tölt el.

Mit szeretne elérni a szakmájában?

Azt szeretném, hogy a cég hosszútávon a lehető legjobban és legsikeresebben működjön.

Eddigi legnagyobb szakmai siker
Jól tudtuk pozícionálni az Oázis helyzetét, és kompetenssé tettük az image-ét. Létrehoztunk például saját márkájú
termékeket, aminek a kompetenciája megmutatkozik abban, hogy az emberek hajlandóak kicsit többet fizetni azért a minőségért, amit az Oázis képvisel, mert tudják, hogy egy ár-érték arányos terméket kapnak.

Szakmai példakép
Édesapám, aki az egész családot tudta ebbe a vállalkozásba integrálni anélkül, hogy ez bárki kényszernek érezte volna.

Hobbi, amitől feltöltődik
A
Felelős Családi Vállalatokért Magyarországon Egyesület alelnöke vagyok, ami olyan nagyobb múltú családi vállalatokat tömörít, melyeket az 1990-es évek elején az apák alapítottak, és mostanában jutnak el oda, hogy át kell adniuk a céget a fiatalabb generációnak. Ezzel az egyesülettel nagyon sokat foglalkozom, ami részben munka, részben hobbi. Feltölt energiával, hogy ilyen sok tiszteletre méltó emberrel működhetek együtt.

Nagy tervek a magánéletében
Családot szeretnék.

Mottó
Valósítsuk meg önmagunkat, teremtsük meg a saját munkakörünket, vállalatunkat, bármit, amivel foglalkozunk. Nem mindig kell a statikus jelenben, vagy a múltban létezni, né
ha nem árt, ha egy kicsit előre tekintünk, próbálunk előre gondolkodni és ezzel elősegíteni a fejlődést. Az értelmes ötletek egy része mindig eléri a célját. Aki kitart az ötletei mellett, az sikeres lehet.

Misszió
Családi vállalatban dolgozn
i meglehetősen leterhelő, de nagyon motiváló állapot is.

Kedvenc könyve
Isaac Asimov könyvei.

Kedvenc film, kedvenc költő/író, kedvenc zenei műfaj/előadó
Nehezen vagyok egy fanatikus alkat,  nincsenek

Kedvenc konyha vagy kedvenc étel
Húsevő vagyok, illetve a mákos gubát nagyon szeretem, de nekem is vannak napjaim, amikor nem akarok húst vagy cukrosat enni.

Járt már itt / utazni fog ide
Az Egyesület legutóbbi konferenciája Dél-Amerikában volt, de Európán belül is nagyon sokat utazom a m
unkám miatt, amit mindig igyekszem kiegészíteni valamilyen élményszerű dologgal. Vannak elképzeléseim néha, hogy meg kellene látogatni az például Antarktiszt, de általában rájövök, hogy a hétköznapi ember számára ezek kevésbé élvezhető uticélok.

Példakép
Ugyanúgy, ahogy sok jó étel vagy zene, úgy sok jó ember is van, akiktől lehet tanulni, de itt sem tudnék egyet-kettőt kiemelni. Kívülről nehéz megítélni, hogy egy ember milyen értékekkel rendelkezik összességében.

Legmeghökkentőbb helyzete az életben
Szeretem meghökkenteni a környezetemet, s
okszor lepem meg őket.

Legutóbb például egy tévéfelvételen  azt mondtam, a Michael Jackson hasonmás versenyre jöttem, pedig csak rajtam maradt a kesztyű, mert pár perce még fát pakoltam. A szerkesztő ki is borult, hogy rossz adástervet kapott...

A legnagyobb boldogsága az életben
Sok van, nem tudnék egyet kiemelni.

+1 üzenet
Merni kell változtatni. A mai világban egyre gyakrabban van szükség arra, hogy hátralépjünk egyet és megnézzük
kívülről azt, amit addig csináltunk, vagy terveztünk.  Nem szabad újra és újra ugyanazt ismételgetni, hanem igazodni kell a megváltozott környezethez.


Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése