TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sajtbankot robbantott - övé az 1 Millió!

6851
A Camping ősszel országos játékkal hívta fel a figyelmet bővülő termékválasztékára.

A Camping sajt "Nyereményekért robbantsa a sajtbankot" névű nyereményjátékán alapuló komplex országos promóciós kampányában már 1 db CAMPING sajt megvásárlásával nyerni lehetett. Aki 2013. október 01. és november 30. között a vásárlást igazoló blokk AP kódját feltöltötte a www.sajtbank.hu oldalra, annak esélye volt elnyerni a hasznos ajándékok egyikét - gazdára várt napi 5 db összecsukható bevásárlószatyor és heti 1 db Acer Iconia tablet is. A Camping 1.000.000 Ft-os fődíjjal koronázta meg a játékot, amelyet bankkártyán "rabolhatott" el a sajtbank robbantója. A fődíjat Répás Bettina nyerte meg Kiskunlacházáról.

 

Akik jelentkeztek a játékra minden érvényes adatfeltöltés után egy ún. garantált kedvezményre jogosító kupont is letölthettek, három vásárlás után pedig részt vehettek a fődíj-sorsoláson. A napi, heti nyertesek kiválasztása ún. "nyerő perces" sorsolással történt. A Camping kampánya a többszörös nyerési eséllyel és az azonnali, garantált kuponokkal ösztönözte a vásárlásokat. A fődíj elnyeréséhez szükséges három termék megvásárlása pedig a vásárlások növelését volt hivatott szolgálni.

 

A Camping sajt a laktóz érzékenységgel küzdők nagy örömére múlt évben jelent meg a hiánypótlóLaktózmentes termékpalettával, amelyet  a visszajelzések szerint szintén nagy örömmel fogadtak a fogyasztók. A márka a jövőben is hűséges lesz múltjához, gyermekkori és ifjú éveink hangulatához és életérzéséhez, Facebook oldalán a korabeli hétköznapok posztjai mellett számos aktuális szabadidős programot, illetve praktikus és gyors főzési ötletet is kínál.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése