TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fogékony a humorra a magyar

6843
A Comedy Central nézettségi adataiból kiderül: a kockákon, a brit poénokon és az elborult animációs sorozatokon nevetünk leginkább.

Az amerikai minta itthon is megvetette lábát: ahogy szülőhazájában, úgy a vígjátéksorozatok között itthon is abszolút kedvenc az Agymenők. A sorozat sikerét jól mutatja, hogy bár csak októberben debütált, három hónap alatt a 18-49-es korosztályban már majdnem egymillióan kóstoltak bele a geek humor legjavába. Következő a sorban a Hogy ne éld az életed, ami áprilisi indulása óta töretlen népszerűségnek örvend.

A Family Guy is ott van a topon. Magyarország legnépszerűbb felnőtteknek szóló animációs sorozata elegáns helyet foglal el a csatorna éves listáján. Egyértelmű tehát, hogy a magyar nézőknek nagyon bejön az elvont humor. A jól bejáratott viccek vízére evezve nem hiányozhat a sorból a Jim szerint a világ és az Életem értelmei, vagyis az a két családi sorozat, amelyek a Comedy Central zászlóshajói és jelentős nézettséget produkálnak. A Jim szerint a világ tavaly több hónapban is a legnézettebb sorozat volt a humorcsatornán – a felmérések szerint minden ötödik hazai tévénéző találkozott már James Belushi humorával.

Ami a filmeket illeti: az egész éves nézettségi adatokat nézve, szinte sikít, hogy a klasszikus angol humortól még mindig a padlón fetrengve tudunk röhögni. Két Monty Python film, a Gyalog Galopp és a Brian élete is az éves lista top 5 legnézettebb filmjei között szerepel, sőt, előbbi már a 2012-es listán is ugyanilyen prémium helyen volt, ami némi hajbókolás és cilinderemelést bőven megérdemel.

A Comedy Central az 18-49 évesek tévézési szokásait vizsgálta. A saját súlycsoportjában itthon is verhetetlen CC jelenleg a negyedik legnézettebb kábeltévé csatorna, az összes adó között pedig a hetedik helyen áll - ebből is látszik, hogy a jó poénra mindig vevő a magyar.

Top 5 sorozat 2013-ban:

  • Agymenők
  • Hogy ne éld az életed
  • Jim szerint a világ
  • Family Guy
  • Életem értelmei

Top 5 film 2013-ban:

  • Gyalog galopp
  • Best uff L’art pour l’art
  • Made in Hungaria
  • Valami Amerika 2.
  • Brian élete
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése