TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2014-es tartalommarketing előrejelzések

6834
A Content Marketing Institute idén is összeállította a jövő évre vonatkozó trendjeit.

Néhány héttel ezelőtt Joe Pulizzi, a Content Marketing Institute (CMI) alapítója közzétette a 2014-es évre vonatkozó előrejelzéseket összegyűjtő eBook-ját, melyben ötven, a tartalommarketing területén tevékenykedő szakember mondja el véleményét a következő évben várható trendekről rövid pontokba szedve. Ezekből ragadtunk ki néhány érdekességet, érdemes azonban időt szánni a hosszabb változatra is.

"A Microsoft egy, vagy talán két médiavállalatot is megvásárol egyes iparágakban, ezeknek a lépéseknek köszönhetően pedig megnyílik majd az út az év során a további, nem média érdekeltségű vállalatok felvásárlása felé. A Red Bull számos vakmerő, az Amazon által gyártott filmet jelentet meg. Legalább három, a Fortune 500-as listáján szereplő márka vesz fel tartalomfejlesztési igazgatót."

Joe Pulizzi, @JoePulizzi; a Content Marketing Institute alapítója

"2014-ben egyre több márka lép partnerségre kiadókkal, a reklám hirdetéseken túl is. Nem az egyszerű hirdetésekről bezsélek, amelyeket a fogyasztó figyelmen kívül hagy, hanem olyan partnerségről, amiben a kiadók és a márkák szponzorált tartalmakat hoznak létre mindkét fél honlapján és közösségi oldalain."

Michael Brenner, @BrennerMichael; VP, marketing szakember, SAP

"Határozott tendencia figyelhető meg a kisebb tartalmak felé. Ha a tartalmak nagyobb darabjait nem tudjuk befogadni, talán megpróbálhatjuk szemcséken keresztül. Ez magyarázhatja az olyan ötletek népszerűségét, mint a Vine, az infografikák és a Pinterest. Ezeket az emberi szem könnyebben dolgozza fel. "

Mark W. Schaefer, @markwschaefer, a Return on Influence szerzője

"Azt jósolom, hogy a lefordított tartalmakra való igény növekszik majd 2014-ben, talán exponenciálisan. Több ügyfél több tartalmat több nyelvre fordít le. Ma már nem elfogadható, hogy a nemzetközi piacokat csak angol nyelven lehet elérni."

Val Swisher, @contentrulesinc; CEO, Content Rules, Inc.

"A marketingesek felismerik, hogy a meggyőző kommunikáció a legjobb módja annak, hogy a tartalmaikat relevánsabbá és hatásosabbá tegyék."

Ardath Albee, @ardath421; B2B marketing specialista, Marketing Interactions, INC

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése