TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2014-es tartalommarketing előrejelzések

6834
A Content Marketing Institute idén is összeállította a jövő évre vonatkozó trendjeit.

Néhány héttel ezelőtt Joe Pulizzi, a Content Marketing Institute (CMI) alapítója közzétette a 2014-es évre vonatkozó előrejelzéseket összegyűjtő eBook-ját, melyben ötven, a tartalommarketing területén tevékenykedő szakember mondja el véleményét a következő évben várható trendekről rövid pontokba szedve. Ezekből ragadtunk ki néhány érdekességet, érdemes azonban időt szánni a hosszabb változatra is.

"A Microsoft egy, vagy talán két médiavállalatot is megvásárol egyes iparágakban, ezeknek a lépéseknek köszönhetően pedig megnyílik majd az út az év során a további, nem média érdekeltségű vállalatok felvásárlása felé. A Red Bull számos vakmerő, az Amazon által gyártott filmet jelentet meg. Legalább három, a Fortune 500-as listáján szereplő márka vesz fel tartalomfejlesztési igazgatót."

Joe Pulizzi, @JoePulizzi; a Content Marketing Institute alapítója

"2014-ben egyre több márka lép partnerségre kiadókkal, a reklám hirdetéseken túl is. Nem az egyszerű hirdetésekről bezsélek, amelyeket a fogyasztó figyelmen kívül hagy, hanem olyan partnerségről, amiben a kiadók és a márkák szponzorált tartalmakat hoznak létre mindkét fél honlapján és közösségi oldalain."

Michael Brenner, @BrennerMichael; VP, marketing szakember, SAP

"Határozott tendencia figyelhető meg a kisebb tartalmak felé. Ha a tartalmak nagyobb darabjait nem tudjuk befogadni, talán megpróbálhatjuk szemcséken keresztül. Ez magyarázhatja az olyan ötletek népszerűségét, mint a Vine, az infografikák és a Pinterest. Ezeket az emberi szem könnyebben dolgozza fel. "

Mark W. Schaefer, @markwschaefer, a Return on Influence szerzője

"Azt jósolom, hogy a lefordított tartalmakra való igény növekszik majd 2014-ben, talán exponenciálisan. Több ügyfél több tartalmat több nyelvre fordít le. Ma már nem elfogadható, hogy a nemzetközi piacokat csak angol nyelven lehet elérni."

Val Swisher, @contentrulesinc; CEO, Content Rules, Inc.

"A marketingesek felismerik, hogy a meggyőző kommunikáció a legjobb módja annak, hogy a tartalmaikat relevánsabbá és hatásosabbá tegyék."

Ardath Albee, @ardath421; B2B marketing specialista, Marketing Interactions, INC

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése