TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.

A KFC új online és közösségi média kampánya a #HowDoYouKFC tagline-nal indul, amely a csomagoláson, valamint az in-store és a promóciós aktivitásokban, sőt az éttermi alkalmazottak egyenruháján is megjelenik. A kampány USA-ban futó tévéreklámjait ráadásul iPhone-nal vették fel, hogy azok a közösségi média videókhoz hasonlítsanak. Az összesen 10, -a Youtube-on és a márka honlapján is elérhető - reklám új megközelítést alkalmaz és a közösségi média jelentőségére hívja fel a figyelmet.

A Draftfcb által készített humoros szpotokban a fogyasztót játszó szereplők kedvenc KFC ételeikről osztják meg gondolataikat. Az okostelefonnal lőtt hirdetések a felhasználók által generált tartalmakra hajaznak. A tévés aktivitás célja az is, hogy ösztönözze a márkarajongókat arra, hogy a KFC portékáinak mindennapi élvezetéről saját videókat készítsenek és mutassanak be. Ennek keretében a #
HowDoYouKFC hashtag-el a közösségi médiában közzétett videók a KFC weboldalán is megoszthatóak.


Az új márkaaktivitás erős háttértámogatás kap a KFC 6,95 millió rajongóval rendelkező Facebook oldalán, valamint a Twitteren is.

(Forrás: marketinginfo.hu)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése