TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.

A KFC új online és közösségi média kampánya a #HowDoYouKFC tagline-nal indul, amely a csomagoláson, valamint az in-store és a promóciós aktivitásokban, sőt az éttermi alkalmazottak egyenruháján is megjelenik. A kampány USA-ban futó tévéreklámjait ráadásul iPhone-nal vették fel, hogy azok a közösségi média videókhoz hasonlítsanak. Az összesen 10, -a Youtube-on és a márka honlapján is elérhető - reklám új megközelítést alkalmaz és a közösségi média jelentőségére hívja fel a figyelmet.

A Draftfcb által készített humoros szpotokban a fogyasztót játszó szereplők kedvenc KFC ételeikről osztják meg gondolataikat. Az okostelefonnal lőtt hirdetések a felhasználók által generált tartalmakra hajaznak. A tévés aktivitás célja az is, hogy ösztönözze a márkarajongókat arra, hogy a KFC portékáinak mindennapi élvezetéről saját videókat készítsenek és mutassanak be. Ennek keretében a #
HowDoYouKFC hashtag-el a közösségi médiában közzétett videók a KFC weboldalán is megoszthatóak.


Az új márkaaktivitás erős háttértámogatás kap a KFC 6,95 millió rajongóval rendelkező Facebook oldalán, valamint a Twitteren is.

(Forrás: marketinginfo.hu)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése