TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Instagramos kirakatkampány

6712
A vásárlók egy új Instagram-játékkal valósíthatták meg az „álomkirakatot” az Arena Plazában felállított látványos installáció segítségével.

A sikeres közösségi kommunikációhoz már nem elég a Facebook-jelenlét. Az újító közösségi megoldásairól is ismert Arena Plaza ezúttal egy új platformon, az egyre népszerűbb Instagramon indított offline és social media elemeket egyaránt ötvöző izgalmas kampányt. A bevásárlóközpont nyár óta van jelen a legújabb közösségi hálón, az októberben zajló ArenaPlazaKirakat kampány legfontosabb célja ezért a közösségépítés és követők aktivizálása volt.

Annak érdekében, hogy az Instagram adta lehetőségeket minél többen megismerjék, az ArenaPlazaKirakat alapja a bevásárlóközpontban kiállított jól fotózható, látványos kirakat-installáció volt. A színes térben a látogatók szabadon pózolhattak vagy akár be- és átrendezhették a tárgyakat kedvük szerint. Az akcióhoz számos üzlet, köztük a Bata, a Camaieu, a Dockyard, a Home&Cook, a Wrangler Lee, a Magenta, a Media Markt, az Otherside, a Pimkie, a Promod, a Salamander, a Stile Interio és a Vagabond is csatlakozott különböző, kirakatban elhelyezett tárgyakkal, illetve a kapcsolódó nyereményjátékban való felajánlásokkal.

Arena-kirakat mint különleges háttér = több mint 100 instagram fotó!

A látványos, trendi kirakatot mindenki szívesen fotózta akár magában, akár háttérként és osztotta meg a közösségi felületeken, a kampány 4 napja alatt összesen több mint 100 kép érkezett az Instagramra. Az akció sikerét mutatja a követők számának ugrásszerű növekedése is: több mint 800 követője lett az Arena Plaza profiljának, ezzel a hazai brand Instagram profilok élvonalába került. Az Arena Plaza kreatív ügynöksége, a Mindea által lebonyolított kampány során nemcsak a követők létszáma nőtt, de a rajongók aktívabbakká is váltak, hiszen az vehetett részt a nyereményjátékban, aki feltöltötte a saját Instagram profiljába a kirakatról készült fotót #arenaplazakirakat hashtaggel.

Az élményből nem maradtak ki azok a vásárlók sem, akiknek még nincs Instagram profiljuk. Minden alkalmi kirakatrendezőt lencsevégre kapott a fotós a helyszínen, ők a kinyomtatott képet kapták meg emlékbe. Természetesen Instagram fotószabvány formájában, 1:1 formátumban, Instagram filterekkel ellátva! A komplex közösségi kommunikációnak az Instagram mellett a Facebook, a Foursquare, a Google Plus és a Twitter is részét képezte.

„Fontos számunkra, hogy divatrajongó vásárlóink közösségi felületeinken mindig friss, releváns, izgalmas tartalmakkal és aktivitásokkal találkozzanak. 146.000 rajongót számláló Facebook-oldalunk mellett most egy új közösségi hálón, az Instagramon is követhetnek bennünket, ahol többek között divattippekkel, kulisszák mögötti fotókkal jelentkezünk” – nyilatkozta Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése