TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Instagramos kirakatkampány

6712
A vásárlók egy új Instagram-játékkal valósíthatták meg az „álomkirakatot” az Arena Plazában felállított látványos installáció segítségével.

A sikeres közösségi kommunikációhoz már nem elég a Facebook-jelenlét. Az újító közösségi megoldásairól is ismert Arena Plaza ezúttal egy új platformon, az egyre népszerűbb Instagramon indított offline és social media elemeket egyaránt ötvöző izgalmas kampányt. A bevásárlóközpont nyár óta van jelen a legújabb közösségi hálón, az októberben zajló ArenaPlazaKirakat kampány legfontosabb célja ezért a közösségépítés és követők aktivizálása volt.

Annak érdekében, hogy az Instagram adta lehetőségeket minél többen megismerjék, az ArenaPlazaKirakat alapja a bevásárlóközpontban kiállított jól fotózható, látványos kirakat-installáció volt. A színes térben a látogatók szabadon pózolhattak vagy akár be- és átrendezhették a tárgyakat kedvük szerint. Az akcióhoz számos üzlet, köztük a Bata, a Camaieu, a Dockyard, a Home&Cook, a Wrangler Lee, a Magenta, a Media Markt, az Otherside, a Pimkie, a Promod, a Salamander, a Stile Interio és a Vagabond is csatlakozott különböző, kirakatban elhelyezett tárgyakkal, illetve a kapcsolódó nyereményjátékban való felajánlásokkal.

Arena-kirakat mint különleges háttér = több mint 100 instagram fotó!

A látványos, trendi kirakatot mindenki szívesen fotózta akár magában, akár háttérként és osztotta meg a közösségi felületeken, a kampány 4 napja alatt összesen több mint 100 kép érkezett az Instagramra. Az akció sikerét mutatja a követők számának ugrásszerű növekedése is: több mint 800 követője lett az Arena Plaza profiljának, ezzel a hazai brand Instagram profilok élvonalába került. Az Arena Plaza kreatív ügynöksége, a Mindea által lebonyolított kampány során nemcsak a követők létszáma nőtt, de a rajongók aktívabbakká is váltak, hiszen az vehetett részt a nyereményjátékban, aki feltöltötte a saját Instagram profiljába a kirakatról készült fotót #arenaplazakirakat hashtaggel.

Az élményből nem maradtak ki azok a vásárlók sem, akiknek még nincs Instagram profiljuk. Minden alkalmi kirakatrendezőt lencsevégre kapott a fotós a helyszínen, ők a kinyomtatott képet kapták meg emlékbe. Természetesen Instagram fotószabvány formájában, 1:1 formátumban, Instagram filterekkel ellátva! A komplex közösségi kommunikációnak az Instagram mellett a Facebook, a Foursquare, a Google Plus és a Twitter is részét képezte.

„Fontos számunkra, hogy divatrajongó vásárlóink közösségi felületeinken mindig friss, releváns, izgalmas tartalmakkal és aktivitásokkal találkozzanak. 146.000 rajongót számláló Facebook-oldalunk mellett most egy új közösségi hálón, az Instagramon is követhetnek bennünket, ahol többek között divattippekkel, kulisszák mögötti fotókkal jelentkezünk” – nyilatkozta Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése