TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A TradN gyors célcsoport-képzést és leválogatást tesz lehetővé. Elég pár kattintás, hogy összeállítsa a direkt marketing kampánya célcsoportját.

Aki a direkt marketing adta lehetőségeket használja, tudja mennyire lényeges, hogy a hirdető az üzenetét közvetlenül a megfelelő emberhez juttassa el. Mindezt azzal a céllal, hogy választ is kapjon rá (például: vásárlás, regisztráció, árajánlatkérés). A cégek ma már adatbázisokat használnak a közvetlen megkereséshez. A direkt marketing kampányok első és legfontosabb lépése a célcsoport meghatározása. A hazai piacra bevezetett program a célcsoport képzés mellett a leválogatásban nyújt segítséget, így időt és energiát megspórolva a felhasználónak.

A TradN egy böngészőből elérhető web applikáció. A program újdonsága, hogy többféle logika alapján lehet benne szűrést kezdeményezni. A regisztráció és aktiválás után a felhasználó hozzáfér a szűrési funkciókhoz, ahol anonimizált adatok között kereshet úgy, mintha egy ügynökség, vagy listatulajdonos végezné el a szűkítéseket. A TradN rendszer segítségével, így már önmaga is könnyen összeállíthatja az ideális üzleti (B2B) célcsoportot.

A program első sorban annak szól, aki direkt-kommunikáción keresztül szeretné megszólítani célcsoportját, legyen szó akár postai DM, Telemarketing, vagy elektronikus DM kampányról.

Magáról az ötletről, és a piaci igényekről a cég ügyvezetőjénél érdeklődtem:

Honnan jött az ötlet, hogy a piacnak erre van szüksége?

„Mint régóta a direkt-marketing piacon tevékenykedő kereskedő tapasztalatom van arról, hogy milyen folyamatok alapján szerveződik egy BTL kampány. Azt láttam, hogy a kampányok tervezési folyamatában hosszú időt igényel a célcsoport meghatározása és az egyes listatulajdonosokkal való egyeztetés, ez napokig, vagy akár hetekig is elhúzódhat.

Meggyőződésem volt, hogy a piacnak egy olyan eszközre van szüksége, mellyel ezek a „fordulók” kiküszöbölhetők. Például egy ügynökségnél tender összeállításhoz hatalmas segítség lesz, hiszen a rendszer segítségével gyorsan tudnak majd reagálni egy ötletre, vagy változtatási igényre.” – mondta Tamás Anita az RSG-Direct Kft. ügyvezető igazgatója.

A program nyújtotta lehetőségekről, illetve használatáról a „program megtervezőjét”, az RSG-Direct Kft. fejlesztési és ügyvezető igazgatóját, Györke Dánielt kérdeztem:

Mit nyújt ez a program, illetve szolgáltatás a felhasználóknak?

„Jól és könnyen használható felületet, ahol gyorsan összeállíthatják részletes célcsoportjukat. A valós időben generált számokat folyamatosan figyelemmel lehet kísérni, így hasznos segítség a marketingesek, adatbázis menedzserek részére, hogy milyen részletességgel érdemes leendő ügyfeleikre keresni.”

Miben rejlik a program előnye?

„Tapasztalataim szerint egy direkt kampány tervezésének folyamatában a megfelelő adatbázis összeállítása egy igen sarkalatos pont. Hiszen lehet akármilyen jó az üzenetünk, ha nem a kívánt célcsoportunkhoz jut el. Az RSG-Direct Kft. a TradN rendszeren keresztül újraértelmezte a B2B adatok marketing célra való felhasználhatóságát. A rendszer így már a tervezési fázisban is segítségünkre van, mivel valós időben mutatja meg, hogy mennyi potenciális vevőt tudunk elérni kampányunkkal.”

Milyen fő leválogatási szempontokat tartalmaz a program?

„Gyakorlatilag minden olyan szűrési szempontot tartalmaz, mely a piacon megjelenik ügyfeleink részéről. Kezdve a cég székhelyétől és kapcsolati adataitól a bevételi információin át, egészen a cég tevékenységi köréig.”

Hogy történik a rendszerben az adatok leválogatása?

„A leválogatás egy felhasználóbarát felületen végezhető el, ahol minden olyan szűrési szempont megtalálható, ami valamely adatbázisban előfordul. A szűrőfeltételeket úgynevezett drag-and-drop módszerrel aktiválja a felhasználó és abban tudja a szükséges szűkítéseket beállítani. Ezzel a technikával percek alatt összeállíthatóvá válik a kívánt célcsoport, mely nagymértékben meggyorsítja a munkafolyamatokat. Emellett a program lehetőséget ad arra is, hogy a korábban használt szűréseket, vagy akár ezek egyes részeit később is felhasználhassuk.”

Milyen technológiai megoldásokat, újításokat használtatok a program készítése során?

„Nem is annyira a programozás felől közelíteném meg a kérdést, hanem sokkal inkább a jogi és piaci kihívások felől.

Egyrészről adott egy elég határozott jogszabályi környezet Magyarországon, amit be kell tartani az adatbázisokkal végzett munka során. Így több olyan kérdés merült fel a fejlesztés során, amit alaposan körbe kellett járnunk, hogy mindennek meg tudjunk felelni.

Másrészről pedig a piac maga volt a kihívás. Tapasztalataink szerint ahány ügyfél annyi különböző igény.

Továbbá a rendszert úgy alakítottuk ki, hogy alkalmas legyen további adatbázisok fogadására és az adatbázisok közötti anonim szűrések elvégzésére valós időben a duplikációmentesítés céljából. A programot nemcsak számítógépre, hanem tabletre és mobilra is optimalizáltuk, ezáltal könnyítve a rendszer elérhetőségét.”

A TradN-t fejlesztő RSG-Direct Kft-t 2007-ben alapították. A cég üzleti kompetenciája olyan online üzleti megoldások elkészítésében és üzemeltetésében rejlik, melyek működtetésével és használatával a cég ügyfelei saját értékesítési és marketing stratégiájukat költséghatékonyan tudják megvalósítani magasabb bevételszint elérése mellett. A vállalat üzleti filozófiája, hogy olyan rendszereket alakítson ki, melyekkel megkönnyíti és lerövidíti ügyfelei munkáját. Többek között a TradN-t is ezzel a céllal fejlesztette, és fogja tovább fejleszteni a jövőben a piaci szereplők visszajelzéseit is figyelembe véve.

A programról további információkat a www.tradn.hu honlapon talál. Amennyiben direkt marketing kampányokban gondolkodik, látogassa meg a weboldalt és próbálja ki a program két napos ingyenes próbaverzióját.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése