TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

6691
A Magyar Public Relations Szövetség 2012-ben útjára indított, szakmai zsűri által odaítélt díját nyerte el a kommunikációs ügynökség.

Az Avantgarde Pr-t Kommunikációs kampány kategóriában díjazta a Szövetség, az elismerést a Vaterának készített „Ki Magyarország legszenvedélyesebb gyűjtője” kampányával érdemelte ki az ügynökség. A kampány célkitűzése a szerethető márkakép kialakítása volt az ismert brand számára.  A szakmai szervezet indoklása szerint a projekt hosszú kampányidőszak alatt egyenletes és látványos médiajelenlét biztosítása mellett számszerűsíthető értékelési szempontok alapján is jól teljesített: közel 30 %-kal több aktív felhasználót eredményezett. Az integrált kampány produkciós feladatait a mito végezte.

A 10 éves Avantgarde Pr stratégiai tanácsadást nyújt azoknak a vállalatoknak, amelyek vezető szerepet kívánnak játszani iparágaikban. Ügyfeleik közé tartozik többek között az easyJet, az Intersnack Magyarország, a L’Oréal, az OMV vagy a Budapest Kommunikációs és Üzleti Főiskola.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése