TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Az Amerikai Kereskedelmi Kamara idén negyedik alkalommal meghirdetett, Eredményes Női Vállalkozók alcímű megmérettetésére bárki benevezhette sikeres női vállalkozó ismerőseit. Az ország minden szegletéből, számos településről érkeztek jelölések, összesen közel hatvan. A benevezett hölgyek a legkülönbözőbb területeken tevékenykednek sikerrel: futballedző, dizájner, blogger, babaúszás-oktató, ügynökségvezető, borász és IT szakember is volt a mezőnyben. Ahogy az indulók szakterületei, úgy kompetenciái, erősségei is igen sokfélék, így az már világosan látszik, hogy egy mai, sikeres nőnek a sokszínűség a legnagyobb erőssége.

A zsűri személyesen találkozott a jelöltekkel, majd több körös egyeztetést követően választotta ki az igen erős mezőnyből az öt legjobbat. Bátorság, kreativitás, kitartás, elszántság, újító szellem: sok-sok erény, amivel követendő példaként lehet elöl járni. A döntőbe jutott hölgyek – Dr. Gyovai Viola, a BiolaBiokozmetikai Kft. ügyvezető tulajdonosa, Katona Ildikó, a Könyvmolyképző Kiadó Kft. tulajdonosa és stratégiai és marketingigazgatója,Porst Réka, a Meska.hu Kft. társalapítója, vezetője, Vida Ágnes Anna, pszichológus, vállalkozó, blogger, valamint Zwack Izabella a Dobogó Pincészet és Zwack IzabellaBorkereskedés tulajdonosa – olyan kivételes értékekkel és ezek által elért sikerekkel büszkélkedhetnek,amellyel egész biztosan rengeteg nőtársukat inspirálják hasonló eredmények elérésére.

Hogy közülük ki nyeri el 2014-ben az AmCham Női Kiválóság Díját, „Eredményes Női Vállalkozók” témában, az november 13-án, a budapesti Marriott hotelben, a hetedik, éves Esélyegyenlőségi konferenciát követően derül majd ki. A díj nyertesének Vágó Réka magyar dizájner, a zsűri tagja, a Díj kreatív partnere tervez és készít egyedi REKAVAGOtáskát, de természetesen oklevél és a szakmai elismerés is jár a győztesnek.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése