TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A gyűlölet továbbra sem pálya

6676
Folytatódik az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) társadalmi célú kampánya. Ezúttal a gyerekek, mint szurkolók viszik a prímet.

A Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) a sportszerű és szenvedélyes, de gyűlöletmentes szurkolásért indított TCR-kampányt tavasszal, amelynek első szakaszában az NB1-es, vezető klubok tagjai hangsúlyozták: A gyűlölet nem pálya! A mostani, őszi folytatásban pedig az OTP Bozsik-programban résztvevő gyermekcsapatok fiatal labdarugói, mint szurkolók közvetítik az üzenetet.

A kampányt – amely sajtóhirdetés, óriásplakát és tv-szpot formájában fog futni az év hátralevő részében – ezúttal is a Human Telex Reklámügynökség jegyzi. Fő célja a hazai szurkolói kultúra ápolása, és az, hogy klubszínektől függetlenül minden hazai futballdrukker elfogadja: a stadionok lelátóin is törekedni kell a sportszerűségre, a rivális kluboknak, futballistáknak, az ellenfél szimpatizánsainak a tisztelete alapvető elvárás a labdarúgásban.

A reklámfilmet a napokban kezdték sugározni, és a következő hetekben rendre feltűnik az MTVA és a Sport TV bajnoki közvetítései alatt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése