TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

Nyáron írt ki tendert a Raiffeisen Bank az online kampányok landing oldalainak oldalsablon szintű és arculati egységesítésére, továbbá az ezt tartalmazó arculati kézikönyv elkészítésére. A megbízás meghatározott időszakra és fejlesztésre vonatkozott: a nyertes ügynökség feladata volt, hogy olyan – később a bank által bármikor rugalmasan alakítható – kampányoldal sablont készítsen, amely mindig igazodik az egyes online kampányok céljához (például informálás, interakció, leadgyűjtés stb.), megjelenteti a kampány visual-t, illetve kiegészíti a célcsoportnak tett kampányígéret üzenetét, azaz választ ad a hirdetésre. A megjelenésnek igazodnia kell a böngészés eszközéhez is, amelyre reszponzív dizájn megoldást választott az ügynökség.

A Neo Interactive 2009-2011 között full service digitális ügynökségként már dolgozott a pénzintézetnek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése