TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

Nyáron írt ki tendert a Raiffeisen Bank az online kampányok landing oldalainak oldalsablon szintű és arculati egységesítésére, továbbá az ezt tartalmazó arculati kézikönyv elkészítésére. A megbízás meghatározott időszakra és fejlesztésre vonatkozott: a nyertes ügynökség feladata volt, hogy olyan – később a bank által bármikor rugalmasan alakítható – kampányoldal sablont készítsen, amely mindig igazodik az egyes online kampányok céljához (például informálás, interakció, leadgyűjtés stb.), megjelenteti a kampány visual-t, illetve kiegészíti a célcsoportnak tett kampányígéret üzenetét, azaz választ ad a hirdetésre. A megjelenésnek igazodnia kell a böngészés eszközéhez is, amelyre reszponzív dizájn megoldást választott az ügynökség.

A Neo Interactive 2009-2011 között full service digitális ügynökségként már dolgozott a pénzintézetnek.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése