TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!

6655
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 kampány eredményeiért a Human Telex.

A legrangosabb reklámhatékonysági versenyen a Dreher Sörgyárak Zrt. márkájához kapcsolódó program zsinórban már második éve viszi el a pálmát.

„Nem szokványos eset, hogy egy kampány, illetve annak a következő évi folytatása olyan sikeres legyen, mint az Arany Ászok esetében az Aranypéntek, ezért rendkívül büszkék vagyunk a már másodjára elnyert Arany EFFIE díjra. De egy ilyen aktivitás– különösen, ha a hatékonyságát nézzük – legalább annyira a márka, az ügyfél érdeme is, mint az ügynökségé” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója.

Hozzáfűzte: a hosszú távú együttműködésbe és a megújulni képes kommunikációba vetett bizalom mellett a siker zálogát éppúgy jelentette a Dreher Sörgyárak által a kampány mögé hadrendbe állított értékesítési és ösztönzési rendszer is. Mindennek hatására a márka 2011-ben 41 százalékos, 2012-ben pedig további 24 százalékos volumennövekedést ért el a csapolt sörök körében. Az Aranypéntek második, a népszerű Üvegtigris filmre épülő évada (amely korábban már a kreativitás nagydíját, az Arany Pengét is elnyerte) alatt pedig a program ismertsége 42-ről 60 százalékra emelte a sörfogyasztók között.

A díj elnyerésében a Mindshare, a Filmpartners és a Gyár Utómunka Kft., mint társügynökségek szerepeltek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése