TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A vállalat nemrég döntött ügyfélszolgálati tevékenységét végző vállalatának, a Tele-Scope-nak az eladásáról.

A tárgyalásokat követően született meg a megállapodás a felhőalapú ügyfélszolgálati központ szolgáltatást nyújtó Comforce Zrt-vel a Tele-Scope tulajdonosváltásáról.

“Körültekintő mérlegelés után döntöttünk sikeresen működő vállalkozásunk eladásáról. Úgy ítéltük meg, hogy átfogó ügyfélszolgálati tevékenységet végző cégünk további fejlődése legjobb kezekbe akkor kerül, ha csak és kizárólag evvel foglalkozó vállalkozás irányítja, csoportunk egésze pedig a stratégiailag ígéretesebb HR területekre tud koncentrálni. Ez teszi lehetővé, hogy a megállapodás eredményeként az új tulajdonos, a Comforce a Tele-Scope eddigi munkatársaira támaszkodva továbbra is kiemelt szolgáltatásban részesítse eddigi ügyfeleinket.” - mondta Dobár Attila, a JobGroup ügyvezető igazgatója.

“A tulajdonosváltással mindenki nyert. A Tele-Scope számára a Comforce keretei között megnyílik a további fejlődés lehetősége, míg a JobGroup a munkaerő kereséshez, toborzáshoz és megtartáshoz kapcsolódó feladatokra tud koncentrálni. Sikeres vállalkozást adtunk el, hiszen a 7 éve létrehozott cég tavalyi, százmilliót meghaladó forgalmával a piac egyik vezető szereplője lett. A többnyelvű, 24 órás hívásfogadási szolgáltatásunknak, technikai hátterünknek és jól képzett, lojális kollégáimnak köszönhető fejlődést követően került tehát sor a cég eladására és biztosak vagyunk jövőbeni fejlődésében is.” - mondta Csordás Botond, a Tele-Scope ügyvezető igazgatója.

A tavaly több mint 1 milliárd forint forgalmat lebonyolító JobGroup az idei évre elsősorban a megváltozott munkaképességű munkavállalók elhelyezkedésének felgyorsítását, a munkaerő közvetítés korszerű, digitális eszközeinek feltárását és a legjobb munkaerő megtartását segítő eszközök fejlesztését tűzte ki célnak.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése