TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kirowski Isobar nyerte a Bunge-tendert

6638
Az ügynökség kezeli a Bunge kommunikációs tevékenységét, miután megnyerték az étolajat és margarinokat is gyártó vállalat tenderét.

A tenderre az ügynökség teljes körű kommunikációs stratégiát vitt, amelynek célja a Vénusz márka imázsának átalakítása, valamint a Floriol és a Bords Eve brandek imázsépítése. Az ügyfél nem csak a kreatív megvalósítást, de a komplex, sokféle felületre tervezett kommunikációs stratégia megvalósításának minden lépését is a kirowskira bízta. „Egyaránt stratégiai és vizuális szempontból nagyon meggyőzőnek találtuk a tenderprezentációt, a magas színvonalú ügyfél-kezelést pedig már volt lehetőségünk megtapasztalni a korábbi promóciós együttműködések során – így biztosak vagyunk a döntésünkben, és a márka kommunikációk sikerében” – mondta Dancsó Anita, a Bunge Market Development és marketingmenedzsere.

A kirowski Isobar ebben az évben már különféle kommunikációs kampányokban dolgozott a Bunge-nak. Az egyik legsikeresebb ezek közül a Vénusz Naptábor volt: az aktív kommunikációs kampánnyal kísért imázsépítő programban 87 gyerek nyaralhatott a Balatonnál a nyáron.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése