TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kirowski Isobar nyerte a Bunge-tendert

6638
Az ügynökség kezeli a Bunge kommunikációs tevékenységét, miután megnyerték az étolajat és margarinokat is gyártó vállalat tenderét.

A tenderre az ügynökség teljes körű kommunikációs stratégiát vitt, amelynek célja a Vénusz márka imázsának átalakítása, valamint a Floriol és a Bords Eve brandek imázsépítése. Az ügyfél nem csak a kreatív megvalósítást, de a komplex, sokféle felületre tervezett kommunikációs stratégia megvalósításának minden lépését is a kirowskira bízta. „Egyaránt stratégiai és vizuális szempontból nagyon meggyőzőnek találtuk a tenderprezentációt, a magas színvonalú ügyfél-kezelést pedig már volt lehetőségünk megtapasztalni a korábbi promóciós együttműködések során – így biztosak vagyunk a döntésünkben, és a márka kommunikációk sikerében” – mondta Dancsó Anita, a Bunge Market Development és marketingmenedzsere.

A kirowski Isobar ebben az évben már különféle kommunikációs kampányokban dolgozott a Bunge-nak. Az egyik legsikeresebb ezek közül a Vénusz Naptábor volt: az aktív kommunikációs kampánnyal kísért imázsépítő programban 87 gyerek nyaralhatott a Balatonnál a nyáron.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése