TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Google lecserélte keresőalgoritmusát

6605
A keresőalgoritmus a Google szíve, hiszen ez határozza meg, hogy a kereső milyen tényezők alapján rangsorolja a weboldalakat.

A Hummingbird, azaz Kolibri, névre keresztelt új keresőalgoritmus felelős azért, hogy a keresőmezőbe beírt kifejezésre a Google-n milyen találati listát kapunk. - írja az ite.hu.

Bár a bejelentés a tegnapi napon történt, az új algoritmus nagyjából egy hónapja már él, de az életbe lépés pontos dátum egyelőre ismeretlen. egyes feltételezések szerint augusztus 20-a körül történhettett a váltás, mert ekkor módosult jelentős mértékben a találati lista. Hasonló nagyságrendű változtatásra nagyjából 2001-ben került sor a Google életében.

A Google évente több száz alkalommal módosítja keresőalgoritmusát, ez a változás, azonban a teljes keresőalgoritmus újraírását jelenti a hírek szerint.  Természetesen a korábbi rangsorolási tényezők jelentős része megmaradt az új algoritmusban is, ám új elemek is bekerültek a keresőmotorba.

Értelmezi a kereséseinket a Google

A Kolibri egyik új eleme, az, hogy mostantól a Google megpróbálja jobban értelmezni kereséseinket és jobb válaszokat ad az összetett kérdésekre. Mindez azt jelenti, hogy a Google most már nem csak a kulcsszavakra összpontosít kereséseinkben, hanem megpróbálja értelmezni is az adott keresést.

Pédául arra a kérdésre, hogy: ”Hol vásárolhattok a legközelebb egy iPhone5-ös készüléket”, már nem elsősorban webáruházakat sorol a kereső, hanem a keresési kifejezések alapján feltételezi, hogy valóságos üzletet keresünk, és helyzetünk alapján a hozzánk fizikailag is legközelebb eső üzletet próbálja meg megmutatni.

Nem ez az első állat a Google életében

A keresőóriás életében nem ez az első alkalom, hogy valamely állatról nevezi el keresőalgoritmusát, illetve annak változásait. A Pingvin és Panda algoritmus frissítések a célja az volt, hogy a gyenge tartalmú weboldalakat, vagy manipulált weboldalakat kiszűrje a találati listából.

A Kolibri elnevezést, az új algoritmus azért kapta, mert a Google szerint, az új algoritmus a kolibrihez hasonlóan gyors és precíz.

(Forrás: http://ite.hu)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése