TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját.

Az üdítőital ipar szeptemberben, Münchenben megrendezett „Oscar” díjátadóján a Beverage Innovation Awards legjobb egészségkommunikációs kezdeményezéséért járó díját a Coca-Cola Magyarország vehette át Testébresztő programjának kalória-egyensúly kampányáért. Az üdítőital-  és ásványvízipar legrangosabb globális vetélkedőjén idén 40 országból, 29 kategóriában mintegy 370 pályázó indult.

A kampány részeként Aktív Életmód Tábor indult, ahol a résztvevők vállalták, hogy edző, dietetikus, pszichológus segítségével megváltoztatják addigi életmódjukat. A tábor eseményeit az egyik országos kereskedelmi csatorna nyolc hétig tartó sorozatban dolgozta fel, a kezdeményezésről az egyik népszerű rádiócsatorna is folyamatosan hírt adott. A táborról és a Testébresztő eseményekről az érdeklődők online csatornákon - a program Facebook oldalán és honlapján – is tájékozódhattak. A kommunikációs kampány összesen több mint 11 millió embert ért el.  A kampány megvalósításában a Person Communications volt a Coca-Cola Magyarország kommunikációs partnere.

A Coca-Cola Magyarország két másik pályázata is kiválóan szerepelt a Beverage Innovation Awards versenyen.  A vállalat a Danube Flow – Hív a Duna! programsorozat megrendezésében vállalt közreműködéséért a legjobb társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés kategóriában jutott a döntőbe. A tavasztól őszig tartó programsorozat a Duna természeti és kulturális értékeit népszerűsíti elsősorban a városi lakosság körében.

Ugyancsak sikerrel szerepelt a Beverage Innovation Awards pályázaton a Coca-Cola Magyarország zalaszentgróti palackozó üzemében végrehajtott energiatakarékossági projektje. A beruházás eredményeként Magyarország egyik legnépszerűbb ásványvize, a NaturAqua forrásának vizét az ország második legnagyobb vízpumpás hőszivattyújával a palackozóüzem hűtésére és fűtésére használják, évi 500 tonnával csökkentve ezzel a létesítmény szén-dioxid-kibocsátását.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése