TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Főként az általános portálok és a gazdasági, üzleti weboldalak jelentik számukra az elsődleges információforrást.

A speciális célcsoportok, így pl. az üzleti döntéshozók informálódási és médiahasználati szokásairól is lényegesen kevesebbet tudunk, mint a teljes magyar lakosságéról. A CEMP Sales House a GfK-val és a TNS-sel végzett kutatásaiban arra kereste a választ, hogy ez a piaci kiadásokról döntő, személyes fogyasztásában pedig elit réteget jelentő célcsoport milyen médiumokat és eszközöket használ a tájékozódáshoz, milyen típusú információkra van szüksége és ezeket honnan és hogyan szerzi meg.

A kutatás eredményei szerint az üzleti döntéshozók számára nem meglepő módon az internet jelenti az elsődleges információforrást: 46%-uk elsősorban általános portál oldalakon, 43%-uk üzleti, gazdasági weboldalakon tájékozódik. Különösen a fél és 4 milliárd Ft közötti árbevételű cégek hoznak üzleti döntéseket gazdasági weboldalon található információk alapján.

Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. A leggyakrabban és leghosszabb ideig, általában a munkahelyen reggel és délután természetesen ők is a monitor előtt ülnek, de amikor értekezleten vagy úton vannak, illetve késő este is a legfrissebb hírekről a mobil eszközeiken tájékozódnak.

A döntéshozók körében az  Index.hu  a leglátogatottabb és annak olvasói a leghűségesebbek. 38%-uk számára a politikai, közéleti tájékozódás első számú forrása ez a portál, hiszen szerintük a vizsgált weboldalak közül ennek a felülete a leginkább felhasználóbarát és ez hozza a legfrissebb híreket. Ugyancsak kedvelik a hírportál laza, szókimondó stílusát. A Portfolio.hu látogatása pedig az egyik leginkább nélkülözhetetlen a munkájukhoz, mert – ahogyan kiemelték – gyorsnak és pontosnak tartják, kiváló kapcsolatrendszerrel és elemzői gárdával.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése