TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Főként az általános portálok és a gazdasági, üzleti weboldalak jelentik számukra az elsődleges információforrást.

A speciális célcsoportok, így pl. az üzleti döntéshozók informálódási és médiahasználati szokásairól is lényegesen kevesebbet tudunk, mint a teljes magyar lakosságéról. A CEMP Sales House a GfK-val és a TNS-sel végzett kutatásaiban arra kereste a választ, hogy ez a piaci kiadásokról döntő, személyes fogyasztásában pedig elit réteget jelentő célcsoport milyen médiumokat és eszközöket használ a tájékozódáshoz, milyen típusú információkra van szüksége és ezeket honnan és hogyan szerzi meg.

A kutatás eredményei szerint az üzleti döntéshozók számára nem meglepő módon az internet jelenti az elsődleges információforrást: 46%-uk elsősorban általános portál oldalakon, 43%-uk üzleti, gazdasági weboldalakon tájékozódik. Különösen a fél és 4 milliárd Ft közötti árbevételű cégek hoznak üzleti döntéseket gazdasági weboldalon található információk alapján.

Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. A leggyakrabban és leghosszabb ideig, általában a munkahelyen reggel és délután természetesen ők is a monitor előtt ülnek, de amikor értekezleten vagy úton vannak, illetve késő este is a legfrissebb hírekről a mobil eszközeiken tájékozódnak.

A döntéshozók körében az  Index.hu  a leglátogatottabb és annak olvasói a leghűségesebbek. 38%-uk számára a politikai, közéleti tájékozódás első számú forrása ez a portál, hiszen szerintük a vizsgált weboldalak közül ennek a felülete a leginkább felhasználóbarát és ez hozza a legfrissebb híreket. Ugyancsak kedvelik a hírportál laza, szókimondó stílusát. A Portfolio.hu látogatása pedig az egyik leginkább nélkülözhetetlen a munkájukhoz, mert – ahogyan kiemelték – gyorsnak és pontosnak tartják, kiváló kapcsolatrendszerrel és elemzői gárdával.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése