TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Beszélő Dr.Kelen citylight a Móriczon

6498
A 80-as évek hangulatát idéző, de élvonalbeli technológiát képviselő, beszélő citylight-ot állított fel a vezető hazai natúrkozmetikum gyártó.

Az egyre aktívabb kommunikációt folytató, 100%-ban hazai tulajdonú, 20 éve működő cég nyári közterületi-, rádió-és PR-kampánya keretében helyezte ki a beszélő citylight-ot. Ezt nem sokkal előzte meg Facebook aktivitásuk, amely keretében több mint 1000-en töltötték ki az eddigi legátfogóbb, napozási szokásokkal és ismeretekkel összefüggő Nagy Naptesztet.

A naptejeket népszerűsítő plakát a retró és a modern technológia egyvelege: míg hangzás- és képi világa a 80-as évek klasszikus reklámjait idézi, addig maga a kommunikációs eszköz a modern kor szülötte, amely viszonylag kevéssé elterjedt – olyannyira, hogy még mindig világszerte és Magyarországon is ritkán használják.

A Dr. Kelen a válság ellenére a 2012-es árbevétel növekedés mellett a költséghatékonyabb és takarékosabb működésnek köszönhetően közel megháromszorozta üzemi eredményét az előző évhez képest. A családi tulajdonú cég a család nevét viselő termékei ma már az ország több mint 3000 kiskereskedelmi pontján kaphatóak. A Dr.Kelen kizárólag tartósítószer-mentes, természetes, innovatív kozmetikumokat fejleszt és forgalmaz.A cég garantálja, hogy termékeivel és a felhasznált alapanyagokkal nem végzett és nem végeztetett állatkísérleteket. A termékek többsége hypoallergén, azaz érzékeny bőrre is biztonságosan használható.

„Nem csak a laboratóriumban szeretünk kísérletezni, hanem kommunikációban is. Márkáink mögött álló technológia, kutató-fejlesztői munka világszínvonalú, s ezt markánsabban meg kell mutatnunk a kommunikációnkban is” - állítja Kelen Réka, a hazai tulajdonú családi vállalkozás marketing vezetője.

A reklámkampányt házon belül szervezte a Dr.Kelen, a beszélő citylight plakátokat az EPA Media biztosította, a PR és közösségi média aktivitásokban az ArvaliCom segédkezett.

Arról, hogy hogyan reagáltak a járókelők, az alábbi kisfilm született:

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése