TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A piac átalakul, a BrandTrend fejlődik

6492

"Azok a márkák, akiknél a kommunikációban nincs valódi tartalom, nem individualizálnak, hanem uniformizálnak. Ezt egy idő után a fogyasztók is észre fogják venni."

A teljes cikkért kattintson IDE

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése