TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

3 dimenziós HEINEKEN reklám

6425
A MOLINO Kft egy pillanatig nem habozott: a jéghideg sörösüveget egyedi 3 dimenzióban készítették el.

Az alkotás Budapest szívében, a Westendnél látható a Bajcsy Zsilinszky úti felüljáróról lefele jövet, illetve a Westend előtti sétáló részről.

„Feladatunk egy szemet gyönyörködtető egyedi alkotás kitalálása volt. A ledes dobozreklámban, speciális vezérléssel, 5 fázisban hoztuk létre azt a mozgást, melyben először csak a felirat, majd a címke, utána az üveg, végül egy hatalmas csillag jelenik meg a háttérben. Az üveg magassága a10 métert közelítette meg, így annak biztonságos rögzítése fontos kritérium volt.”

A tervezés legnagyobb kihívása, a reklámháló mögött megjelenő szabályos csillag megvalósítása és felszerelése volt, mivel az óriás csillagnak sejtelmesen felvillanó, de nem kirívó hatást kellett elérnie – mindezt „Álomzöldben”. A csillag átmérője 14 méter, rögzítését és megvilágítását, - szakmai titokra hivatkozva - nem árulta el Tarján Tibor a cég ügyvezetője. Annyit sikerült kideríteni, hogy a led fényeknél, a váltakozó vibrációhoz, nem csak egyféle égőtípussal dolgoztak, hanem azok „összekeverésével” is több órát kísérleteztek, mire megvalósult.

Hamarosan újabb egyedi alkotásokat láthatunk a MOLINO KFT-től, melyekkel eddig is próbálták a szakmai elismeréseken túl, a közterületi reklámot mind érdekesebben bemutatni Ügyfeleiknek.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése