TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult a nyári hot! kampány

6400
Kívül-belül megújult verzióban kapható a hot! magazin – a kampány új szlogenje: Csapjon le ön is a legforróbb sztárhírekre!

Tartalmában és kampányában is megújult Magyarország egyik legkedveltebb sztármagazinja, a hot!. Az Ogilvy által készített és Budapesten forgatott új kampányfilmben paparazzók várják az újságárus előtt a legfrissebb hírekkel érkező sztármagazint.

A hot! magazin továbbra is a szórakoztató tartalmakra helyezi a hangsúlyt és a sztárhírek jelentik a lap alappillérét, ugyanakkor az eddigiekhez képest még több kreatív tartalommal találkozhatnak a lap vásárlói. A cikkek esetében nagy és figyelemfelkeltő címek, még frappánsabb leadek vonják magukra az olvasók figyelmét, a vicces, csipkelődő nyelvezet továbbra is a magazin egyik legfőbb sajátsága.

Új rovatokat is találnak az olvasók a megújult lapban. Ilyenek a Trend és Szépség, a Gasztro (ebben a rovatban celebek készítik el kedvenc ételeiket, ill. olvasói receptek is helyet kapnak), az Életmód (diéta és fitness tanácsokat kínál), a Mert a sztár is ember (hétköznapi szituációkban elcsípett sztárok fotóit közli), és a HOT! ring rovat (vicces-rázós kérdéseket szegez a hírességeknek, pl.: a június 6-ai számban Vastag Csaba válaszol).

Június elejétől élénkebb, fiatalosabb színek, új betűtípusok, nagyobb, látványosabb képek kerültek a felfrissített layout elemeiként a hot!-ba. A címlap szerkezete és elrendezése látványosan változott.

A kampányhoz megújult reklámfilm készült, amelyben a hot! arca, A Címlaplány című produkció nyertese is szerepel. A kampány kreatívját az Ogilvy reklámügynökség készítette.

A hot! megújult reklámszpotja a hot! Facebook oldalán megtekinthető:
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=10200677044061860

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése