TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult a nyári hot! kampány

6400
Kívül-belül megújult verzióban kapható a hot! magazin – a kampány új szlogenje: Csapjon le ön is a legforróbb sztárhírekre!

Tartalmában és kampányában is megújult Magyarország egyik legkedveltebb sztármagazinja, a hot!. Az Ogilvy által készített és Budapesten forgatott új kampányfilmben paparazzók várják az újságárus előtt a legfrissebb hírekkel érkező sztármagazint.

A hot! magazin továbbra is a szórakoztató tartalmakra helyezi a hangsúlyt és a sztárhírek jelentik a lap alappillérét, ugyanakkor az eddigiekhez képest még több kreatív tartalommal találkozhatnak a lap vásárlói. A cikkek esetében nagy és figyelemfelkeltő címek, még frappánsabb leadek vonják magukra az olvasók figyelmét, a vicces, csipkelődő nyelvezet továbbra is a magazin egyik legfőbb sajátsága.

Új rovatokat is találnak az olvasók a megújult lapban. Ilyenek a Trend és Szépség, a Gasztro (ebben a rovatban celebek készítik el kedvenc ételeiket, ill. olvasói receptek is helyet kapnak), az Életmód (diéta és fitness tanácsokat kínál), a Mert a sztár is ember (hétköznapi szituációkban elcsípett sztárok fotóit közli), és a HOT! ring rovat (vicces-rázós kérdéseket szegez a hírességeknek, pl.: a június 6-ai számban Vastag Csaba válaszol).

Június elejétől élénkebb, fiatalosabb színek, új betűtípusok, nagyobb, látványosabb képek kerültek a felfrissített layout elemeiként a hot!-ba. A címlap szerkezete és elrendezése látványosan változott.

A kampányhoz megújult reklámfilm készült, amelyben a hot! arca, A Címlaplány című produkció nyertese is szerepel. A kampány kreatívját az Ogilvy reklámügynökség készítette.

A hot! megújult reklámszpotja a hot! Facebook oldalán megtekinthető:
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=10200677044061860

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése