TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A világ legsokkolóbb prevenciós kampánya?!

6390
Nagyon sokféle prevenciós kampányt láthattál már Te is, amelyekben az volt a közös, hogy az ittas vezetés veszélyeire hívták fel a figyelmet.

A számok kevésbé igazolják, hogy a sofőrök komolyan veszik a veszélyt. Minden eszközt bevetnek, mint például a vallást az arra érzékeny kultúrákban illetőleg a potenciális veszélyt agresszív ábrázolását annak érdekében, hogy megmutassák azt, hogy mennyit veszíthetnek. Sok esetben nem csak a saját életükkel játszanak a poharas sofőrök, hanem másokéval is.

A Leo Burnett emberei most tényleg agresszívan próbálták kijózanítani és gondolkodásra bírni egy londoni bár vendégeit, hogy ne gondolják azt, hogy a sörtől nem csak csábítóan táncolni tudnak majd, hanem normálisan vezetni is, és hogy röviditalok javítják a reflexeket.

Ezúttal azonban valóban megáll az ütő az „áldozatokban”, hiszen nem erre számítanak egy illemhelyen... Nézd meg itt.

(via www.facebook.com/ArvaliCom)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése