TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A világ legsokkolóbb prevenciós kampánya?!

6390
Nagyon sokféle prevenciós kampányt láthattál már Te is, amelyekben az volt a közös, hogy az ittas vezetés veszélyeire hívták fel a figyelmet.

A számok kevésbé igazolják, hogy a sofőrök komolyan veszik a veszélyt. Minden eszközt bevetnek, mint például a vallást az arra érzékeny kultúrákban illetőleg a potenciális veszélyt agresszív ábrázolását annak érdekében, hogy megmutassák azt, hogy mennyit veszíthetnek. Sok esetben nem csak a saját életükkel játszanak a poharas sofőrök, hanem másokéval is.

A Leo Burnett emberei most tényleg agresszívan próbálták kijózanítani és gondolkodásra bírni egy londoni bár vendégeit, hogy ne gondolják azt, hogy a sörtől nem csak csábítóan táncolni tudnak majd, hanem normálisan vezetni is, és hogy röviditalok javítják a reflexeket.

Ezúttal azonban valóban megáll az ütő az „áldozatokban”, hiszen nem erre számítanak egy illemhelyen... Nézd meg itt.

(via www.facebook.com/ArvaliCom)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése